کد خبر : 10272
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
69 views

فرماندار چالوس اعلام کرد؛

افتتاح ۵۱ پروژه با اشتغال ۱۳۰ نفر همزمان با دهه فجر در چالوس

افتتاح ۵۱ پروژه با اشتغال ۱۳۰ نفر همزمان با دهه فجر در چالوس
چالوس - فرماندار چالوس گفت: همزمان با دهه فجر ۵۱ پروژه با اشتغال ۱۳۰ نفر و به ارزش ۲۲۷ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی قاسمی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر ۳۰۰ عنوان برنامه در شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود، افزود: خدمات نظام اسلامی باید با زبان روز به مردم بیان و تبیین شود.

وی با اظهار اینکه خدمات نظام مقدس اسلامی و انقلاب را باید به مردم منتقل و منعکس کنیم، افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی و بازگویی خدمات دستگاه‌های اجرایی است.

وی عبور از ایران قوی و تجزیه را از جمله راهبردها و برنامه‌های دشمن در اغتشاشات اخیر ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در دوران آشوب و فتنه مردم ولایتمدار چالوس با درایت و بصیرت فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار چالوس با اظهار اینکه ایران اسلامی جزو قدرت بلامنازع در خاورمیانه به شمار می‌رود، گفت: دنیا در مسئله امنیت و حذف داعش با تدبیر سردار شهید سلیمانی به ایران اسلامی بدهکار است.

قاسمی با اشاره به اینکه ۴۹ پروژه با اشتغال ۲۸ نفر و اعتبار ۹۳۳ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه‌ها در حوزه بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، محیط زیست، ورزش و جوانان، کمیته امداد، شهرداری‌ها و غیره بهره برداری می‌شود.

فرماندار چالوس تعداد پروژه‌های کلنگ زنی را دو طرح ذکر کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل مجتمع تجاری و پروژه اقدام ملی است با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان است.

استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام اسفندیاری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران استقلال را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: در حال حاضر در حوزه‌های مختلف شاهد استقلال در حوزه‌های مختلف به استقلال و خودکفایی رسیده است.

وی با عنوان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی فریب خوردگان تلاش کردند شور و نشاط را از جامعه بگیرند، از پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان هویت یاد کرد و گفت: باید این پرچم مقدس را حفظ و صیانت کنیم.

وی تجدید میثاق با شهدا، رژه موتوری، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی را از جمله برنامه‌های روز اول دهه فجر در شهرستان ذکر کرد و گفت: برپایی میز خدمت و دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله برنامه‌ها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام اسفندیاری برپایی ایستگاه شادی را در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.