کد خبر : 10247
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۶
94 views

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد؛

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی ساخت مرکز فوق تخصصی توانبخشی هلال احمر

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی ساخت مرکز فوق تخصصی توانبخشی هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در مرکز فوق تخصصی توانبخشی این جمعیت در قائمشهر هزینه و سرمایه گذاری شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ غلامرضا فخاری با اشاره به فعال بودن مرکز خدمات فوق تخصصی توانبخشی جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات به مددجویان قطع عضو و آسیب‌های نخاعی اظهار داشت: ۹۰ درصد ساخت و تکمیل این مرکز انجام شده است و برای تکمیل مابقی پروژه نیازمند حمایت هستیم.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت خیران و تأمین اعتبارات دولتی این مرکز را تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز توانبخشی هلال احمر در بنای به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع و در زمینی به وسعت یک هکتار احداث شده است، گفت: برای ساخت و و تجهیز آن تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

فخاری یادآور شد: برای راه اندازی مرکز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم اما برای راه اندازی فاز بعدی نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: این مرکز دارای ۱۵ بخش تخصصی برای بیماران دارای ضایعات نخاعی، ذهنی، اوتیسم، مددجویان قطع عضو و آسیب‌های نخاعی است و تلاش می‌کنیم در این مرکز به جامعه معلولان و نیازمندان خدمات رسانی کنیم.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران، بخش‌های تخصصی این مجتمع را شامل ۱۵ بخش اعلام کرد و گفت: ساخت دست و پای مصنوعی، پاشنه مصنوعی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، اب درمانی، فیزیوتراپی، خدمات به بیماران اوتیسم از جمله خدماتی است که در این مجتمع ارائه می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه به این خدمات یارانه پرداخت می‌شود، خدمات با قیمت مناسب به افراد ارائه می‌شود.فخاری ادامه داد: همچنین برای تجهیز این مجتمع خیران نیز همراهی و کمک خوبی داشته‌اند به طوری که تاکنون سه میلیارد تومان هزینه این تجهیزات توسط این افراد پرداخته شده است.

وی افزود: هم اکنون ۹۰ درصد تجهیزات این مجتمع تأمین شده است و با تخصیص اعتبار مورد نیاز و خریداری مابقی تجهیزات این پروژه در هفته دولت آماده افتتاح خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از گسترش خدمات به بیماران در این مجتمع خبر داد و گفت: در فاز بعدی ساخت مجموعه اقامتی برای حضور و استقرار بیماران و خانواده‌های آنها که از استان‌های مختلف به این مرکز مراجعه می‌کنند در نظر گرفته شده است و با ساخت این فضای اقامتی امکان حضور و استقرار ۵۰ تا ۱۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فخاری میزان کمک دارویی پرداخت شده از سوی جمعیت هلال احمر مازندران به بیماران نیازمند در سال گذشته را ۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این کمک‌ها به بیماران نیازمند برای انجام کارهای درمانی آنها پرداخت شد

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.