کد خبر : 10381
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
112 views

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران:

مرکز رشد پارک علم و فناوری بابلسر با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد

مرکز رشد پارک علم و فناوری بابلسر با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، از افتتاح مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری طی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این هشتمین مرکز رشد فناوری در استان است که راه اندازی می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، اعلام کرد: مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گداری با حضور حسینی پور، استاندار مازندران افتتاح و بهره برداری می گردد.

وی افزود: این هشتمین مرکز رشد فناوری در استان است که راه اندازی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، تصریح کرد: باتوجه به شعار امسال مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان در سالجاری تاکنون با تشکیل تعداد ۸ جلسه کارگروه دانش بنیان و ۹۹ مصوبه تعداد ۳۵ هسته فناور و ۱۲۶ شرکت فناور و ۵ موسسه فناور جذب پارک علم و فناوری مازندران شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت: با تلاش های انجام شده تعدادشرکت های دانش بنیان استان مازندران به ۱۱۷ شرکت و تعداد محصولات دانش بنیان مازندران به ۶۵۰ محصول رسانده شد.

خیریان پور متذکر شد: همچنین برای راه اندازی خانه های خلاق در شهرستان های ساری- آمل- قائمشهر و بابل و اقدام برای راه اندازی میز خلاق در دهیاری های استان مازندران و راه اندازی دهکده فناوری و دانش بنیان کشاورزی اسان مازندران اقدام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.