کد خبر : 10429
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
137 views

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

تحویل بیش از ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی در مازندران

تحویل بیش از ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی در مازندران
فرمانده سپاه کربلا گفت: تاکنون ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان به اتمام رسیده و بدست نیازمندان رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی در آئین افتتاح چهار واحد مسکونی محرومیت‌زدایی در روستای نیرنگ نوشهر، ضمن قدردانی از بهزیستی و کمیته امداد بابت فراهم کردن زمینه‌ی کار خیر برای سپاه در ساخت مسکن محرومان، گفت: آنچه امروز در حوزه محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن مددجویی چه در کمیته امداد و چه بهزیستی انجام می‌شود یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که برای کمک به نیازمندان عمل شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت حدود یک‌هزار و ۷۰۰ مسکن مددجویی مازندران در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در تفاهم نامه با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی بدست گرفتیم، افزود: تا امروز ۷۰۰ واحد مسکونی به نتیجه رسیده است و بدست نیازمندان رسید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: مجمع خیران یکی از عناصر تاثیرگذار در اجرای این پروژه بوده‌اند که به واسطه داشتن جایگاه اجتماعی بالا کمک بسیاری انجام دادند تا بتوانیم کسری اعتبارات را از این محل تامین کنیم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از کارهای با ارزشی که با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها انجام می‌شود یک جهاد عملی است زیرا دشمن امروز با همه ابزار رسانه‌ای قوی و مدرن خود دنبال ایجاد و گسترش ناامیدی در بین مردم است از سوی دیگر سپاه و سایر دستگاه‌ها به دنبال تزریق و ایجاد امید در جامعه هستند.

مسلمی در تکمیل سخنان خود گفت: آنچه دشمن به دنبال انجام یکسری عملیات روانی در کشور است ما به دنبال خنثی سازی آن هستیم و این یک نوع جهاد محسوب می‌شود.

مهرداد ابراهیم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر نیز با بیان اینکه ارائه خدمات اجتماعی از جمله ماموریت‌های سپاه است، اظهار کرد: در حوزه مسکن ۱۲ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۱ به افراد واجد شرایط واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد هشت واحد مربوط به افراد زیر پوشش کمیته امداد و چهار واحد نیز مربوط به بهزیستی بوده است.

ابراهیم‌پور از افتتاح چهار واحد مددجو در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این چهار واحد که به بهره برداری رسید تعداد ۱۲ واحد برای امسال تکمیل شد.

فرمانده سپاه نوشهر تصریح کرد: در مجموع سه میلیارد و هشت میلیون تومان هزینه ساخت این ۱۲ واحد است و از مجموع چهار واحد با هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز دو واحد مربوط به کمیته امداد و دو واحد هم مربوط به بهزیستی است.

با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران یک واحد مسکونی برای خانواده تک معلول زیرپوشش بهزیستی به صورت پایلوت در روستای نیرنگ به بهره برداری رسید. این واحد در ۶۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان احداث شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.