کد خبر : 10496
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
139 views

استاندار مازندران:

نقش بخش خصوصی در رشد و توسعه مازندران باید دوچندان تقویت شود/تشدید رصد عملکرد دستگاه‌های اجرائی در پروژه‌ها

نقش بخش خصوصی در رشد و توسعه مازندران باید دوچندان تقویت شود/تشدید رصد عملکرد دستگاه‌های اجرائی در پروژه‌ها
استاندار مازندران  با بیان اینکه نقش سرمایه گذاران در رشد و توسعه استان باید دوچندان تقویت شود؛ گفت: برخی از دستگاه‌های ما به وظایف خود عمل نمی‌کنند و لذا در پروژه‌هایی نظیر میدان میوه ساری عملکرد دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ بعدازظهر امروز طی آیینی پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران،نوبخت فرماندار ساری، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی، اتاق اصناف و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و نیز کسبه و بازار پس از 15 سال انتظار، افتتاح شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در آیین افتتاح پروژه میدان میوه و تره‌بار مرکز استان با بیان اینکه امروز باعث افتخار است که یک مجموعه بزرگی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و به اتمام رسید؛ گفت: برنامه صادرات مرکبات استان باید از طریق این پایانه میوه و تره بار استان مازندران تدوین شود.

وی با قدردانی  از فعالان بخش خصوصی و دولتی خصوصا فرماندار جهادی و انقلابی مرکز استان برای تسریع در بهره برداری میدان میوه و تره بار ساری، افزود: این مهم پیام دارد که اینگونه کارها و فرجام آن حس خوب را منتقل خواهد کرد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه‌ها در میان مردم ایجاد امید می‌کند و لذا هر اقدام خوبی که برای سازندگی در استان انجام شود کام مردم را شیرین می کند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: استان مازندران استانی برخوردار است که ظرفیت‌های فراوانی برای احیا شدن دارد.

حسینی‌پور بیان کرد: اگر این ظرفیت‌ها فعال شود این استان با توجه به همسایگی با کشورهای حوزه خزر به یک جهش اقتصادی خواهد رسید.

وی عنوان کرد: اگر منتظر باشیم که با بودجه دولتی به این مهم برسیم شاید ده‌ها سال به طول بینجامد و لذا باید بخش خصوصی را حمایت کنیم.

استاندار مازندران  با بیان اینکه نقش سرمایه گذاران در رشد و توسعه استان باید دوچندان تقویت شود؛ تصریح کرد: باید بستری را فراهم کنیم که سرمایه‌گذار با خیال آسوده سرمایه خود را در کمال امنیت در این استان بیاورد و خود بخش خصوصی کار را جلو خواهد برد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: مازندران در بخش خصوصی شخصیت‌های فاخر و بزرگی است که باید این فرصت را مغتنم بشماریم و از آن‌ها دعوت کنیم در پروژه‌ها مشارکت کنند.

حسینی‌پور گفت: شهرستان ساری باید خود را آماده کند تا زیرساخت آن برای دو میلیون نفر برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: این مجموعه فاخر در شان مرکز استان که ۱۵ سال راه اندازی آن به طول کشید بسیار حایز اهمیت است و نباید بگذاریم پروژه‌ها به ویژه در مرکز استان این همه سال به طول بینجامد.

استاندار مازندران افزود: علیرغم مشکلات متعدد این پروژه و علیرغم اینکه در مسئولیت فرماندار نبود اما با ورود فرماندار ساری این پروژه به فرجام رسید.

نماینده عالی دولت در استان اذعان کرد: متاسفانه درگیر بوروکراسی اداری هستیم و برخی از دستگاه‌های ما دچار بیماری مزمن شدند و به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: ما در پروژه‌های این چنینی عملکرد دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کنیم و طولانی شدن پروژه‌ها نشان از خلا مدیریت است.

وی مطرح کرد: نباید اینگونه باشد که با حضور فرماندار دستگاه‌ها به میدان بیایند و این منطقی نیست که به دستگاه تذکر دهیم تا به وظایف خود عمل کنند.

استاندار مازندران اشاره کرد: پیام این پروژه آن است که برای تبدیل به مازندران قوی باید همه همدل و جهادی عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.