کد خبر : 10646
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
165 views

در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت؛

موافقت شورا با استعفای احمدی فولادی تا انتخاب قبادی به عنوان سرپرست

موافقت شورا با استعفای احمدی فولادی تا انتخاب قبادی به عنوان سرپرست
شورای اسلامی ساری در جلسه امروز ضمن موافقت با درخواست استعفای مصطفی احمدی فولادی از سمت سرپرستی شهرداری، محمدحسین قبادی را به عنوان سرپرست موقت تا صدور حکم قطعی شهردار از سوی وزارت کشور انتخاب کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ با دستور کار انتخاب سرپرست شهرداری تشکیل شد که در این جلسه که کلیه اعضای شورا ، نماینده شهرداری و نمایندگان رسانه های گروهی حضور داشتند ، ابتدا رییس شورا ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی ، گفت: بحمدالله با انسجام و جدیت همکارانم ، شهردار ساری در جلسه قبل شورا انتخاب شد و اکنون زمان همگرایی برای ارتقاء سطح کارآمدی شهرداری و خدمت رسانی به شهروندان است.

وی افزود: لذا انتظار داریم مسئولان اجرایی استان و شهرستان اعم از استاندار محترم ، نمایندگان پرتلاش ، فرماندار بسیجی و سایر مدیران و در رأس همه این عزیزان ، نماینده محترم ولی فقیه در استان ، از مدیریت شهری مرکز استان حمایت کنند چون مرکز استان پیشانی استان هست و توسعه مرکز استان زمینه ساز توسعه کلیت استان خواهد شد.

شعبانی از مدیران شهرداری و شهرداران مناطق نیز خواست با جدیت به موضوع مهم خدمت رسانی بیندیشند.

وی سپس به استعفای مصطفی احمدی فولادی از سمت سرپرستی شهرداری ساری اشاره کرد و افزود : اگر شورا با این استعفا موافقت کند باید نسبت به انتخاب سرپرست جدید تا صدور حکم قطعی شهردار از سوی وزارت کشور اقدام کنیم.

در ادامه استعفای احمدی فولادی به رای گذاشته شد که مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت و از زحمات ایشان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی بعمل آمد.

در ادامه این جلسه، از اعضا در مورد معرفی گزینه تصدی سرپرستی شهرداری نظرخواهی شد که آقایان سید افشین راسخ و سید حسن احمدی طی نامه ای محمد حسین قبادی را به عنوان گزینه سرپرستی معرفی نمودند و شورا بصورت مخفی در مورد این گزینه رأی گیری کرد که قبادی با کسب ۸ رای موافق به عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری انتخاب گردید.

گفتنی است در ادامه جلسه ، اعضای شورا در مورد آخرین طرحها و مصوبات کمیسیون ها تصمیم گیری کردند که تمدید قرارداد استفاده رایگان اهالی هنر از خانه هنرمندان و مجوز بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر از جمله تصمیمات این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.