کد خبر : 10737
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
187 views

طرح میدان امام شهر نور نهایی شد

طرح میدان امام شهر نور نهایی شد
شهردار نور گفت: هزینه برآورد شده برای میدان مرکزی نور یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و کار ساخت میدان امام از ابتدای اسفند امسال آغاز می‌شود.


به گزارش تیترشمال؛ مهدی توکلی در خصوص کشتارگاه نور بیان‌ کرد: با توجه به اینکه این کشتارگاه سنتی است با پیگیریهای که صورت گرفته به دنبال صنعتی کردن کشتارگاه هستیم.

این مسئول با اشاره به فاز توسعه و صنایع تکمیلی خاطرنشان‌کرد: با برآورد کارشناسی رسمی دادگستری فراخوان سرمایه‌گذاری از طریق سامانه برای کشتارگاه‌ها انجام می‌شود.

توکلی با اشاره به فراخوان سرمایه‌گذاری یادآور‌شد: فاز سرمایه‌گذاری تا سه ماه آینده آغاز می‌شود و با توجه به نزدیک بودن عید نوروز کشتارگاه توسط شهرداری مدیریت می‌شود تا در این فاصله مردم دچار مشکل نشوند.

وی در خصوص میدان امام در مرکز شهر نور اظهارکرد: طرح میدان امام شهر نور نهایی شد و با برنده طرح جلسه تخصصی در خصوص شیوه اجرای کار برگزار شد.

شهردار نور افزود: هزینه برآورد شده برای میدان مرکزی نور یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و کار ساخت میدان امام از ابتدای اسفند ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

وی در خصوص عرشه ضلع شمالی پل جهاد اظهارکرد: ساخت این پل با ارزش ۱۳ میلیارد برآورد شد اما با توجه به پایان سال و افزایش قیمت پیش‌بینی می‌شود این پروژه با هزینه حدود ۱۸ میلیارد شروع به کار کند و بر طبق قرارداد در مدت چهار ماه به پایان برسد.

شهردار نور با اشاره به اجرای فوندانسیون در دو طرف رودخانه تمیشان بیان‌کرد: نصب چراغ برق و روشنایی آن به پایان رسید و با اجرای درختکاری در دو طرف ضلع شرقی و دوطرف ضلع غربی رودخانه تا ساحل و سنگفرش منطقه این پروژه تکمیل و تا آغاز سال جدید آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مسئول در خصوص پروژه کارخانه کمپوست شهرستان نور اظهار‌کرد: قرارداد این کارخانه در بهمن سال ۱۳۹۹ بسته شد و عملیات آن از تیر ۱۴۰۰ با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۹ هکتار و در هفت فاز آغاز شد.

توکلی با اشاره به قرارداد ۱۵ ساله با سرمایه‌گذار خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۶ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار دولتی دریافت کرد که هر یک میلیارد تومان اعتبار مبلغ ۴۵ ریال از هزینه گت فی ( ورودی) کسر می گردد و مابقی هزینه‌ها نیز از سوی سرمایه‌گذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد زباله برای این کارخانه بر مبنای کارشناسی روزانه کیلویی ۲۶۵ تومان است، افزود: هزینه راهبردی بر عهده سرمایه‌گذار است که ماهانه برای هزینه‌ها ۴۵۰ میلیون تومان دریافتی دارد که حدود نیمی از هزینه بر عهده شهرداری نور است.

منبع: بلاغ مازندران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.