کد خبر : 10780
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
370 views

در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟

تعرفه عوارض شهری و خدمات سال 1402 مرکز مازندران تصویب شد

تعرفه عوارض شهری و خدمات سال 1402 مرکز مازندران تصویب شد
شعبانی از بررسی نهایی و تصویب دفترچه مربوط به تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری ساری خبر داد و گفت: جلسات بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری ساری نیز از ۲ تا ۱۳ اسفند برگزار خواهد شد.


به گزارش تیترشمال؛ شورای اسلامی شهر ساری پنجاه و هفتمین جلسه خود را بصورت فوق‌العاده و به منظور بررسی نهایی و تصویب دفترچه مربوط به تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری ، صبح امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که شعبانی رئیس و یوسفی، احمدی، راسخ، ایرجی، عاشقان، میرشجاعی, شریفی و بخشی اعضای شورا، حسینی معاون شهردار و مدیران، کارشناسان و مشاوران حوزه های مالی و درآمدی شهرداری حضور داشتند،  پرویز  شعبانی رئیس شورا در سخنانی با اشاره به صرف وقت قابل توجه و دقت نظر در بررسی دفترچه عوارض سال آینده شهرداری، از دغدغه مندی و مساعی اعضای شورا قدردانی کرد.

شعبانی با بیان اینکه سعی کردیم نقش خود را در ریل گذاری برای پیشبرد کار شهرداری و در عین حال، تامین منافع شهروندان ایفا کنیم؛ افزود: هدف ما تدوین تعرفه ای کارشناسی، قانونمند و متقن برای عوارض بود که ان شاء الله محقق شد.

در ادامه شورا ضمن مرور نهایی فصول مختلف دفترچه عوارض بویژه سرفصلهای مهم آن نظیر درآمدهای پایدار ، ضریب پهنه بندی ، بلوک بندی ها بر اساس شاخص ارزش‌ معاملاتی و مباحث مربوط به صدور پروانه و همچنین بهای خدمات مختلف شهری و اصلاحات اعمال شده ، کلیات این تعرفه را مصوب کرد .

گفتنی است لایحه عوارض و بهای خدمات سال آتی شهرداری ساری طی ۲۰ جلسه و با صرف قریب به یکصد ساعت وقت در شورای اسلامی شهر با محوریت کمیسیون برنامه ، بودجه و حقوقی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و اصلاحات ضروری با نظر اکثریت و با رویکرد کاهش فشار از روی شهروندان اعمال و جهت تصویب در موعد مقرر قانونی (۳۰ بهمن ) مهیا گردید.

لازم به ذکر است با اتمام کار تعرفه عوارض و بهای خدمات ، شورای شهر جلسات بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری ساری را نیز بطور متوالی از ۲ تا ۱۳ اسفند برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.