کد خبر : 10821
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
137 views

رئیس‌کل دادگستری مازندران عنوان کرد:

آزادسازی بیش از ۲ هزار مترمربع اراضی ملی بستر رودخانه در چالوس

آزادسازی بیش از ۲ هزار مترمربع اراضی ملی بستر رودخانه در چالوس
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادسازی ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی بستر رودخانه حفاظت شده چالوس و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، حریم های متصرف شده دراستان، شناسایی شده است که نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد.

وی گفت: بر اساس بر اساس رای قطعی دادگاه و در راستای اجرای دستور رئیس دادگاه عمومی بخش مرزن آباد ، ۲۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست چالوس با همراهی یگان امداد انتظامی شهرستان ، پاسگاه ولی آباد و کارکنان ادارات راهداری ، منابع طبیعی  وامور آب منطقه ای رفع تصرف شد .

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه  قضائیه و با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات خوبی از سوی روسا و دادستانهای استان در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های استان صورت گرفته است البته آزاد سازی هر چه بهتر حریم رودخانه ها مستلزم همکاری دیگر ادارات مرتبط است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران با بیان اینکه  پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت از بیت المال باید  با انسجام بخشی و تعامل هدفمند همه دستگاههای مرتبط  انجام شود  گفت: دستگاه قضایی به تنهایی نمی‌تواند برای رفع تصرف اراضی ملی، اقدامات  پیشگیرانه انجام دهد بلکه همه دستگاه‌ها باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.