کد خبر : 10915
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
116 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: جاده کندوان و هراز امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین یکطرفه می‌شود.


به گزارش تیترشمال؛ مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه ۳ اسفند در جاده‌های استان آغاز شد و تا ۶ صبح شنبه ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می شود.

همچنین آمد و شد خودروها در جاده های مازندران از جمله هراز ، چالوس ، سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان و سطح جاده بارانی و لغز نده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.