کد خبر : 10932
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
96 views

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی ۱۰ روزه در محور سوادکوه

اعمال محدودیت ترافیکی ۱۰ روزه در محور سوادکوه
رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه از ۶ اسفند تا ۱۵ اسفند ماه به علت عملیات جاده‌ای خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛  یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده‌ای در محور سوادکوه محدوده “پادگان دوآب” محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ۶ اسفند ماه تا ۱۵ اسفند اعمال خواهد شد، افزود: محدودیت‌های ترافیکی بصورت ۲۴ ساعته بغیر از روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، ایام تعطلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده‌ای جهت اجرای عملیات ارتقاء و نصب سازه سامانه توزین در حال حرکت انجام خواهد شد، گفت: یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر انجام می‌گردد.

جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.