کد خبر : 10988
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
112 views

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

دولت متعهد به جبران خسارت تولیدکنندگان است

دولت متعهد به جبران خسارت تولیدکنندگان است
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موظف است براساس قانون در شورای قیمت‌گذاری خسارت تولیدکنندگان را جبران کند.


به گزارش تیتر شمال؛ منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در دویست و هفتاد و نهمین جلسه خانه ملت، با انتقاد شدید از اجرا نشدن برنامه ها و سیاست های دولت در بخش کشاورزی بر ضرورت جبران خسارات وارد آمده به برنج کاران و مرکبات داران مازندرانی تأکید کرد.

وی تصریح کرد: مهم ترین وظیفه دولت انقلابی سیاست گذاری صحیح در همه امور کشور است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: کار آمدی، ارتقاء بهره وری از عدالت، ساماندهی کارکنان دولت، تبدیل سرمایه غیر مولد به مولد، نظارت بر همه اجزای دولت جزو سیاست های راهبردی دولت سیزدهم بوده است.

زارعی ادامه داد: اما چرا این راهبردها در دولت به کندی پیش می رود؟ چرا دولت احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان را بر اساس نود درصد حقوق کارکنان اجرا نمیکند؟

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی، مازندران را ایران محسوب کنید، تصریح کرد: مازندران با یک میلیون تن تولید برنج و سه میلیون تن تولید مرکبات و بیش از بیست و پنج درصد تولید مرغ و ماهی کشور  اختصاص به استان مازندران دارد اما دارای مشکلاتی جدی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان از دولت گلایه دارند، با توجه به تورم  سال های اخیر و رشد هزینه های تولید در کشور متاسفانه برنجکاران ما، با حداقل ۲۰ درصد کاهش قیمت و مرکبات با ۳۰ درصد کاهش قیمت و تولید کنندگان طیور با ۲۰ درصد کاهش قیمت مواجه هستند و هزینه تولید برای کشاورزان قابل احصا نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.