کد خبر : 11001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
120 views

اهالی میانکاله:

تداوم سرقت‌ سریالی گاومیش‌ها در میانکاله

تداوم سرقت‌ سریالی گاومیش‌ها در میانکاله
دامداران دهستان میانکاله در شهرستان بهشهر می‌گویند: این منطقه مدتی است جولانگاه تعدادی اراذل و اوباش و سارقان سابقه دار شده است و آن‌ها به صورت سریالی، گاو‌ها و گاومیش‌ها را سرقت می‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ دامداران دهستان میانکاله در شهرستان بهشهر می‌گویند: این منطقه مدتی است جولانگاه تعدادی اراذل و اوباش و سارقان سابقه دار شده است و آن‌ها به صورت سریالی، گاو‌ها و گاومیش‌ها را سرقت می‌کنند.

آن‌ها می‌گویند: دامداری سنتی صرفه اقتصادی ندارد و سرقت احشام نیز که مدتی است گریبان دامداران را گرفته آن‌ها را برای تولید بی انگیزه کرده است.

برخی از این دامداران می‌گویند: سارقان نه تنها احشام آن‌ها را سرقت می‌کنند بلکه اسب‌ها را می‌کشند و دامداران را تهدید جانی می‌کنند.

رجب رمضانی عضو هیات مدیره گاومیش داران میانکاله با بیان اینکه سارقان تاکنون ۴۰۰ راس گاو و گاومیش را سرقت کرده اند، گفت:۳۰ راس گاومیش به ارزش بیش از یک میلیارد تومان از شهریور تاکنون به سرقت رفته است

دستگیری سارقان گاومیش
سرهنگ عنایتی فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری سارقان احشام با ۵۱ فقره سرقت گاو، گوساله و گاومیش در میانکاله بهشهر خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در دهستان میانکاله شهرستان بهشهر، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه حین انتقال لاشه ۲۰۰ کیلوگرمی گاو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر ادامه داد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به ۲۱ فقره سرقت و ربودن ۵۱ راس گاو، گوساله و گاومیش در دهستان میانکاله و بندرگز با ۲ نفر دیگر از همدستانش که تحت تعقیب می‌باشند اعتراف کرده است

پرونده این سرقت‌ها باز و جستجو برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.