کد خبر : 11008
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
90 views

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف فرار مالیاتی ۱۴۸ میلیارد ریالی در قائم‌شهر

کشف فرار مالیاتی ۱۴۸ میلیارد ریالی در قائم‌شهر
فرمانده انتظامی مازندران از فرار مالیاتی ۱۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی یک شرکت تجاری و دستگیری متهم در شهرستان قائم شهر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران با تاکید مبارزه جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی، اجرای طرح های مبارزه با پول‌شوی، فرار مالیاتی اظهار کرد: هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور شود در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای این ماموریت، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بررسی نشانگاه های اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یکی از شرکت‌های صادرات و واردات کالا در شهرستان قائمشهر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم که از سال ۱۳۹۷ با اخذ کارت بازرگانی از مراجع ذیصلاح و واگذاری آن به سایران اقدام به صادرات کالا کرده بود به علت عدم تسلیم اظهار نامه مالیاتی، عدم ارائه دفاتر قانونی و نیز عدم برگشت ارز حاصل از صادرات دستگیر شد.

میرزایی اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و همچنین اعلام مبادی مربوطه آخرین صورت وضعیت مالیاتی نامبرده بالغ بر ۱۴۸ میلیارد ریال برآورد و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور و عدم توسعه جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … خواهد شد، از مردم خواست در صورت شناسایی و یا مشاهده هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظم و امنیت جامعه می شود، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.