کد خبر : 11109
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
116 views

رئیس‌کل دادگستری مازندران:

عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه عفو و با سرعت محاکمه می‌شوند

عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه عفو و با سرعت محاکمه می‌شوند
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به بروز اتفاقات اخیر و مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان استان؛ گفت: به‌زودی عامل یا عوامل این اقدام غیر انسانی و جنایتکارانه شناسایی و در دادگاه ویژه محاکمه خواهند شد.
به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به مواضع قاطعانه مقام معظم رهبری و مسئولان عالی قضایی درخصوص مسمومیت دانش آموزان، گفت: درهمین راستا، دادستان‌های سراسر استان موظف و موکلف شدند با همکاری مراجع امنیتی و آموزش وپرورش نسبت به شناسایی عوامل این اقدام غیر قابل اغماض اقدام کنند و با تکمیل ادله کافی در دادگاه ویژه‌ای که تعیین خواهد شد به پرونده آن‌ها رسیدگی شود.

وی هزینه ارتکاب این اقدام جنایتکارانه را بسیار بالا و سنگین دانست و گفت: پرونده عامل یا عوامل مسمومیت دانش آموزان بدون هیچ عفو یا آزادی مشروط، با قاطعیت و به سرعت رسیدگی می‌شود.

اکبری از خانواده ها و اولیا مدرسه خواست موارد مشکوک را به مراجع امنیتی و انتظامی اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: این اقدام غیر انسانی، توطئه‌ای طراحی شده است و من از خانواده‌های دانش آموزان می‌خواهم خون‌سردی خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند؛ دشمن می‌خواهد نونهالان ما ازرفتن به مدرسه خودداری کنند  به حمد خدا این توطئه نیز به مانند توطئه های دیگر خنثی خواهد شد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.