کد خبر : 11364
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
86 views

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد:

بازدید حدود ۴.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی و توریستی مازندران

بازدید حدود ۴.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی و توریستی مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از بازدید حدود ۴.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان تا چهارم فروردین خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ صادق برزگر در گفتگو با خبرنگار ما مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را700مورد از آغاز ستاد تا چهارم فروردین اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری 8 میلیون و968 هزار و 600  در مازندران اقامت داشتند، اظهارداشت: تعداد اقامت کننده های چهارمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و 66 هزار و 328 نفر در این استان اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.

این مسئول مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را 700 مورد از آغاز ستاد تا چهارم فروردین اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری 42 فقره تشویق، 85فقره تذکرات و 27 مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا چهارم فروردین سال جاری را 4 میلیون و 327 هزار و 274 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.