کد خبر : 11397
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
107 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مرکبات مازندران در انبارها در حال پوسیدن است

مرکبات مازندران در انبارها در حال پوسیدن است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نامناسب بودن زیرساخت‌های صادراتی گفت: اگر در سنوات گذشته زیرساخت‌ها را آماده می‌کردند مرکبات ما به کشورهای دیگر صادر می‌شد اما محصولات در انبارها در حال پوسیدن است.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه همه چیز به آب بستگی دارد، گفت: آب هم محدود به نزولات آسمانی است و باید استفاده درستی از منابع آبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر بهره گیری درست و مناسب از منابع آبی، افزود: در اصلاح رفتار روی مسئله اسراف باید تکیه کنی و، ۳۰ درصد منابع اسراف و ۳۰ درصد نیز در شبکه‌های انتقال هدر می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به نامناسب بودن زیرساخت‌های صادراتی تصریح کرد: اگر در سنوات گذشته زیرساخت‌ها را آماده می‌کردند مرکبات ما به کشورهای دیگر صادر می‌شد؛ اما محصولات در انبارها در حال پوسیدن است و این نشان می‌دهد گذشتگان کوتاهی کردند.

لایینی تاکید کرد: هر مدیری در حوزه مدیریت خودش موانع را کاملاً شناسایی کند به مهار تولید و رشد تورم می‌انجامد و باید نظام‌مسائل و نظام‌موانع را باید احصا کنند.

وی با بیان اینکه در استان بعد از سال‌ها رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت سه درصدی رسیدیم، گفت: در مازندران این ظرفیت وجود دارد و شرط این است که بهتر فکر کرده و مدیریت کنیم و دستگاه‌های خودمان را به‌روز و موفق نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.