کد خبر : 11475
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
114 views

مدیرکل منابع طبیعی مازندران اعلام کرد:

زخمی شدن ۲ جنگلبان نوری در درگیری با قاچاقچیان/حال مصدومان رو به بهبودی است

زخمی شدن ۲ جنگلبان نوری در درگیری با قاچاقچیان/حال مصدومان رو به بهبودی است
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: قاچاقچیان در جنگل‌های ایزدشهر نور با جنگلبانان درگیر و آن‌ها را با شلیک گلوله مجروح کردند.


به گزارش تیتر شمال؛ سید علی علوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکبار دیگر شاهد ضرب و جرح جنگلبانان آن هم در ایام نوروز بودیم و قاچاقچیان در جنگل‌های ایزدشهر نور دست به اسلحه بردند.

وی افزود: وضعیت جسمی جنگلبانان زخمی شهرستان نور که از سوی قاچاقچیان مورد سوء قصد قرار گرفتند، رو به بهبودی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ۲ تن از نگهبانان جنگلی ایزدشهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال یافتند.

علوی افزود: نگهبانان مجروح از نیرو‌های حفاظتی و مجری بودند که مسئولیت نظارت و کنترل مبادی و خروجی قاچاق چوب در این پارک را برعهده داشتند.

وی گفت: متاسفانه قاچاقچیان از فاصله بسیار نزدیک هر ۲ جنگلبان را با شلیک گلوله سلاح ساچمه زن از ناحیه پا و کمر مورد هدف قرار دادند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری گفت: به محض اطلاع از این حادثه، همان شب در بیمارستان نور حاضر شدیم و یکی از جنگلبانان مرخص و فرد دیگر هم اکنون بستری است.

وی افزود: بنا به دستور استاندار روز گذشته هم پس از بازدید از مناطق گردشگری و محل وقوع حادثه، برای دومین بار از نگهبانان مجروح ملاقات کردیم.

علوی گفت: سرنخ‌هایی از ردپای افراد ضارب پیدا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.