کد خبر : 11629
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
135 views

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد:

بازدید نظارتی بیش از ۱۳۰۰ مورد از مراکز گردشگری در مازندران

بازدید نظارتی بیش از ۱۳۰۰ مورد از مراکز گردشگری در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را هزار و ۳۱۸ مورد از آغاز ستاد تا سیزده فروردین سال جاری اعلام کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ صادق برزگر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا سیزده فروردین سال جاری ۱۹میلیون و ۸۸۹هزار و ۶۳۱ اقامت شب در مازندران، اظهار کرد: تعداد اقامت کننده های سیزدهمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را ۵۸۶ هزار و ۳۶۸ اقامت شب و ۳۵مورد بازدیدهای نظارتی در این استان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را هزار و ۳۱۸ مورد از آغاز ستاد تا سیزده فروردین سال جاری بوده است.
برزگر اعلام کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا سیزدهم فروردین سال جاری ۸۷ فقره تشویق، ۱۴۲فقره تذکرات و ۵۸مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا سیزدهم فروردین سال جاری را ۱۰ میلیون و ۴۹۴هزار و ۶۴۴ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.