کد خبر : 11587
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
129 views

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

تخریب ویلا و مغازه‌های غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد

تخریب ویلا و مغازه‌های غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی اراضی کشاورزی و قلع و قمع چهار باب مغازه و یک بنای ویلایی غیرمجاز در محمودآباد خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ سید موسی حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم مصوبات هیئت دولت با محوریت آزاد سازی اراضی در حریم ساحل و خشکی و به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مأموران انتظامی شهرستان محمودآباد اقدام به اجرای احکام قضائی مبنی بر تخریب یکدستگاه ویلای غیر قانونی و ۴ باب مغازه که در زمین‌های کشاورزی اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده بودند، نمودند.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم، با حضور نماینده سازمان‌های مرتبط در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند.

وی با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این ویلا و مغازه‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برآورد شد و همچنین در این راستا دو نفر از متصرفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسینی در پایان از شهروندان درخواست کرد: قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا و حصارکشی، نسبت به دریافت مجوز لازم از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز از اداره جهاد کشاورزی محل مورد نظر خود استعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.