کد خبر : 11662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
119 views

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران:

نقش موثر رسانه‌ها در تبیین روز جهانی قدس

نقش موثر رسانه‌ها در تبیین روز جهانی قدس
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران خواستار بکارگیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه برای تبیین روز جهانی قدس شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عبدالمهدی حق شناس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادگار بزرگ امام خمینی (ره) بوده و به‌ عنوان مساله اول جهان اسلام محسوب می شود، اظهار کرد: موضوع قدس پرداختن به هویت اسلامی ملت های مسلمان است و یک روز عادی و مراسم تکراری نیست.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس از جمله رویدادهایی است که تولید و ارسال پیام مناسب، موجب همراه‌سازی مخاطبان می‌شود و نقش رسانه ها در این میان بسیار تعیین کننده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس یک روز تاریخی، استکبارستیزانه و فراموش نشدنی است، گفت: اصحاب رسانه از یک سو می توانند با انعكاس اخبار چگونگی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام همدردی ملت ها را به مردم مظلوم فلسطین مخابره كنند و از سوی دیگر می توانند این پیام را به گوش جهانیان برسانند.

حق شناس یادآور شد: یكی از دلایلی كه هر ساله بر وسعت جمعیت راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان افزوده می شود، همین حضور گسترده و پرشور خبرنگاران و تصویربردارانی است كه در تمام دنیا به انعكاس این رویداد بزرگ سیاسی – اعتقادی می پردازند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در فضای رسانه ای برای تبیین روز قدس وجود دارد، گفت: بسترسازی تبيين و تحليل افكار عمومی، شفاف‌سازی خط دشمن، دشمن شناسی و شناساندن مجموعه‌هایی كه با مسلمانان در حال مبارزه هستند از جمله محورهايی است كه رسانه‌ها می‌توانند در روز جهانی قدس به آن بپردازند و شعارهای اساسی و اصلی نظام جمهوری اسلامی ايران در همين محورها نهفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در پایان با تاکید بر حضور پرشور اهالی رسانه در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: رسانه ها تا آزادی قدس شریف در کنار مردم ستمدیده فلسطین حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.