کد خبر : 11692
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
134 views

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

آزادسازی ۵۰ میلیاردی اراضی ملی و جنگلی در غرب مازندران

آزادسازی ۵۰ میلیاردی اراضی ملی و جنگلی در غرب مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از آزادسازی ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی و جنگلی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در چالوس خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ محمد محمد‌پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور نمودن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های ملی و جنگلی در مناطق جنگلی شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار رابطان امنیت اقتصادی و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت که در حوزه انتظامی بخش “مرزن آباد” شهرستان چالوس به اجرا در آمد، پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان اداره حفاظت منابع طبیعی آن شهرستان نسبت به تخریب دیوار به متراژ ۲۰۰۰ متر در اراضی ملی و جنگلی که به طور غیر قانونی محصور شده بود اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، خاطرنشان کرد: در این عملیات تمام اراضی محصور شده که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و به دامان طبیعت و جنگل بازگردانده شد.

محمدپور ارزش زمین رها سازی شده از چنگ زمین این زمین خوار را برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده متهم دستگیر شد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.