کد خبر : 11756
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
140 views

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف جعل سند و کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی در محمودآباد

کشف جعل سند و کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی در محمودآباد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با جعل اسناد ملکی اقدام به فروش مال غیر به ارزش دو هزار میلیارد ریال در محمودآباد کرده بود، خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار مرتضی میرزایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر تهیه اوراق جعلی و فروش املاک و واحدهای مسکونی فردی به افراد غیر در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدام اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با تهیه اسنادی جعلی و تصاحب املاک و واحدهای مسکونی شاکی، آن را به فروش رسانده بود شناسایی کردند.

میرزایی از دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و اظهار داشت: این کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل سند و کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی از شاکی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی به مردم توصیه کرد: معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام داده و برای اطمینان از اصالت اسناد و مدارکی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد حتماً از مرجع رسمی آن استعلام بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.