کد خبر : 11869
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
131 views

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم»

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم»
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش اعضای محترمِ شعبه‌ی صلحیِ شورای حل اختلاف و مسوولینِ اداره‌ی زندانِ شهرستانِ بابل، با اعلامِ گذشت از سوی اولیاء دم، یک محکوم به قصاصِ نفس، در راستای پویشِ 《به احترام امام رئوف می‌بخشم》، فرصتِ زندگیِ دوباره‌ای یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس دستگاه قضائی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه‌ی ریاست محترمِ قوه قضائیه به تحقق مصالحه در پرونده‌های قضائی و با همت و مساعیِ مرکزِ توسعه‌ی حل اختلاف قوه قضائیه، در مناسبت‌های مذهبی، پویش‌های خوبی به نحوِ سراسری یا استانی، درسراسر کشور اجرا  شده که در اجرای این پویش‌ها زمینه‌ی آزادیِ تعدادِ زیادی از زندانیان و نیز مختومه‌شدنِ پرونده‌های زیادی فراهم گردید.

وی افزود: امیدواریم به برکت آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، زمینه‌ی آزادی زندانیان بیشتری فراهم شود؛البته ضروری است عموم مردم، در حد توانِ خویش و به انحای مختلف، در بسط و گسترشِ این فرهنگ و سنتِ حسنه، مشارکت نمایند.

رئیس دستگاه قضائی استان مازندران خاطرنشان کرد: با همکاری، همدلی و هم‌افزائیِ معاونتِ توسعه‌ی حل اختلافِ دادگستریِ استان، رئیسِ حوزه‌ی قضائی و دادستانِ عمومی و انقلابِ شهرستان بابل و مسوولینِ ذیربطِ اداره کل زندان‌های مازندران، اولیاء دم، رضایتِ خویش را اعلام نموده و به این وسیله، یک محکوم به قصاصِ نفس، از دار مجازات، رهایی پیدا کرده و به دامنِ خانواده و جامعه، بازگشت.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، حصولِ صلح و سازش در پرونده‌های قضائی را بسیار ضروری دانسته و آن را عملی خداپسندانه توصیف کرد و افزود:  صلح، بخشایش و گذشت، باید در کشور نهادینه شود، چه آنکه نتایجِ مثبت آن، بسیار ارزنده بوده و بر کسی، پوشیده نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.