کد خبر : 11996
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
163 views

نماینده مردم ساری و میاندورود:

اقدام دبیر بسیار ناراحت کننده بود/رسانه‌ها نیازمند قانون جامع حمایت

اقدام دبیر بسیار ناراحت کننده بود/رسانه‌ها نیازمند قانون جامع حمایت
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه واقعاً جای تعجب است که برخی از مدیران فهم درستی از رسانه ندارند؛ گفت: اقدام دبیر بسیار ناراحت کننده بود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به اقدام دبیر رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر اخراج خبرنگار از جلسه انتخاب رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه این اقدام دبیر بسیار ناراحت کننده بود، اظهار کرد: پس از آگاهی از ماجرا و دیدن فیلم منتشر شده در رسانه‌ها از اتفاق توهین آمیز به خبرنگار، متوجه مظلومیت و بی پناهی قشر زحمت کش رسانه شدیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خبرنگاران با کمترین درآمد امرار معاش می‌کنند و کار سخت و سنگین و پر استرسی را دارند، یادآورشد: واقعاً جای تعجب است که برخی از مدیران فهم درستی از رسانه ندارند و به جای اینکه قدردان آنها باشند، به آسانی توهین می‌کنند.

بابایی رسانه‌ها را نیازمند قانون جامع حمایت دانست و تصریح کرد: در بدو حضور در مجلس شورای اسلامی در نشست با اقشار مختلف رسانه اعلام کردیم که هر قانونی که می‌تواند رسانه و خبرنگار را تقویت و حمایت کند قابل مصوب است اما نیاز به دادن پیشنهاد ماست اما تاکنون طرح و پیشنهادی از سمت جامعه رسانه دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه اقدام به راه افتاده در مازندران و توهین به خبرنگار باید پیگیری و ابعاد پنهان ماجرا بررسی شود، خاطرنشان کرد: به نگاه بنده مقامی حق ندارد که به سوال و حتی اعتراض خبرنگار به عنوان نماینده مطالبه گر مردم صدا بلند کند بلکه باید به نماینده افکار عمومی در کمال ادب و احترام و با صبر و تحمل پاسخگو باشد.

بابایی با بیان اینکه ما همه خبرنگاران را مشاور خود می‌دانیم، افزود: همه ما مدیران به رسانه‌ها بدهکاریم و وظیفه داریم تا بدهی خودمان را به اصحاب خرد و رسانه حتی در حد معنوی هن شده تسویه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.