کد خبر : 11998
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
174 views

به دلیل ایست قلبی؛

جمشید جوادی دوچرخه‌سوار نکایی در جریان برگزاری مسابقات کشوری درگذشت

جمشید جوادی دوچرخه‌سوار نکایی در جریان برگزاری مسابقات کشوری درگذشت
«جمشید جوادی» دوچرخه سوار اهل نکا در جریان مسابقات کشوری در تنکابن جان خود را از دست داد.


به گزارش تیتر شمال؛ رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا روز شنبه با تایید درگذشت جمشید جوادی دوچرخه‌سوار نکایی در جریان برگزاری مسابقات کشوری تنکابن، اظهار داشت: جوادی از دوچرخه سواران پیشکسوت نکا و مسوول کمیته کوهستان این هیات در شهرستان بود که دیروز در حین انجام مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان در تنکابن دچار ایست قلبی شد و جان باخت.

سید عمار محمدی قلعه سری ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور در روزهای ششم تا هشتم در تنکابن و با حضور همه قهرمانان دوچرخه سواری کشور برگزار شد و تیم نکا نیز یک روز قبل از آغاز مسابقات برای آشنایی بیشتر با مسیر مسابقات به تنکابن اعزام شده بود.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا با بیان اینکه همه مراحل قانونی و اداری برای اعزام دوچرخه سواران به این مسابقات انجام شده بود، اضافه کرد: مرحوم جوادی و تیم دوچرخه سواری نکا یک روز قبل از آغاز مسابقات، مسیر مسابقه را برای آشنایی بیشتر با جاده و کوهستان طی کرده بودند.

محمدی گفت: این مسابقات در سه رشته برگزار شد و در روز نخست این مسابقات مرحوم جوادی در رشته کراس کانتری حضور داشت که پس از دو دور از این بخش حذف شده بود.

وی خاطر نشان کرد: روز دوم این مسابقات شامل بخش دانهیل یا پرش بود که مرحوم جوادی به دلیل نداشتن دوچرخه مناسب این رشته، در روز دوم استراحت کرده بود.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا در خصوص اتفاقی که منجر به مرگ این دوچرخه سوار پیشکسوت مازندرانی شد، گفت: روز سوم مسابقات شامل بخش ماراتن بود که همه ورزشکاران و قهرمانان کشور از جمله جمشید جوادی حضور داشتند.

محمدی افزود: مرحوم جوادی بعد از طی کردن چندین کیلومتر در حین مسابقه دچار ایست قلبی می‌شود و با توجه به اینکه عوامل اورژانس و هلال احمر نیز حضور داشتند سریعا به بیمارستان شهید رجایی منتقل می‌شود اما جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: مرحوم جوادی در ۱۰ سال گذشته قهرمان دوچرخه سواری پیشکسوتان مازندران بود و چهارمی کشوری را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.