کد خبر : 12150
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
140 views

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

توسعه نیافتگی مهم ترین معضل شهرستان بابل/مسئولان باید تسهیل‌کننده مشکلات مردم باشند

توسعه نیافتگی مهم ترین معضل شهرستان بابل/مسئولان باید تسهیل‌کننده مشکلات مردم باشند
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان جمهوری اسلامی باید تسهیل کننده امور باشند و گره‌ها را باز کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی سعادتی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به کلانشهر بودن این شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین معضل در شهرستان بابل توسعه نیافتگی است و در برخی از موارد جزو محروم‌ترین شهرستان استان است و باید مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند.

سعادتی ادامه داد: مسئولان جمهوری اسلامی باید تسهیل کننده امور باشند و گره‌ها را باز کنند نه آنکه خود باعث کورشدن گره در جامعه شوند.

وی تصریح کرد: متأسفانه ما در بسیاری از موارد مانند حوزه کشاورزی در سطح کلان دچار مشکل هستیم وامید داریم در آینده نزدیک این مشکلات پیش روی کشاورزان حل و مشکلات به وجود آمده مرتفع شود تا درآینده نزدیک در بسیاری از محصولات کشاورزی به خود کفایی برسیم.

وی با انتقاد از مشکلات پیش روی ورزشکاران این شهرستان بیان کرد: آب و هوای ورزش در شهرستان بابل خوب نیست واین در حالی است که بر اساس اسناد آموزش و پرورش کشور، تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی بخش مهمی از فرایند تربیت (فردی و اجتماعی) به‌شمار می‌آید وباعث نشاط جامعه می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به جنگ ترکیبی حاکم در جامعه امروزی اشاره کرد و افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات اجتماعی امروز عمل کردن به راه حل‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب است که فرمودند تنها راه نجات از جنگ أحزاب استحکام وحدت رویه و جزیزه ای عمل نکردن است تا بتوان مشکلات معیشتی و اقتصادی را که اصل اساسی جامعه امروزاست را حل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.