کد خبر : 12155
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
155 views

پیکر طلبه مفقود شده بابلی در سواحل جویبار پیدا شد

پیکر طلبه مفقود شده بابلی در سواحل جویبار پیدا شد
دادگستری شهرستان جویبار با انتشار اطلاعیه اعلام کرد که پیکر "حجت الاسلام ابراهیم فاضل" دقایقی قبل در سواحل جویبار پیدا شد.


به گزارش تیتر شمال؛ دادگستری شهرستان جویبار با انتشار اطلاعیه اعلام کرد که پیکر “حجت الاسلام ابراهیم فاضل” دقایقی قبل در سواحل جویبار پیدا شد.

در این اطلاعیه دادگستری جویبار آمده است که “حجت الاسلام فاضل” که بدون لباس روحانیت در دریای بهنمیری خزر اقدام به شنا کرده بود و بعد از آن مفقود و روزها از ایشان اطلاعاتی در دست نبود، بعد از چند روز جست و جو در دریا، پیکر وی در سواحل جویبار دقایقی قبل پیدا شد.

دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روزهای آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.

پیشتر حوزه علمیه فیضیه مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای به جزییات بیشتر مفقودی چند روزه حجت الاسلام ابراهیم فاضل پرداخت. در این اطلاعیه آمده بود که نظر به دغدغه بسیاری از آشنایان نسبت به موضوع حجت الاسلام ابراهیم فاضل، فرزند آیت الله فاضل رحمه الله، آنچه تاکنون مشخص شده ایشان در روز ۱۲ اردیبهشت بدون لباس روحانیت در ساحلی در شهر بهنمیر حضور داشتند.

این اطلاعیه افزوده بود: پس از نیم روز لباس ایشان در ساحل توسط اهالی یافته و تحویل پلیس گردید و پس از آن اطلاعی از ایشان در دست نیست.
این اطلاعیه می افزاید: امیدواریم با دعای عزیزان با سلامتی به جمع گرم خانواده بازگردند.

همچنین پلیس هم گزارش کرده بود که حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل پس از تهیه وسایل شنا در مسیر به ساحلی در بهنمیر رفتند و با راننده خودرو قرار بازگشت داشتند.
از ساعات اولیه صبح تیم‌های گشت ساحلی و ماموران نیروی انتظامی پیگیر احوال حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل می‌باشند.

حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی و نوه دختری مرحوم آیت الله کوهستانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.