کد خبر : 12162
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
116 views

سرپرست هیات تیراندازی مازندران خبر داد:

اعلام برترین‌های مسابقات تیراندازی قهرمانی مازندران

اعلام برترین‌های مسابقات تیراندازی قهرمانی مازندران
مسابقات تیراندازی اهداف ثابت قهرمانی مازندران در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش تیتر شمال؛ مسابقات تیراندازی اهداف ثابت قهرمانی مازندران در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات، ۵۷ تیرانداز در دو رده سنی “نوجوانان – جوانان” و “بزرگسالان” و در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ تیرانداز توانستند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

برگزاری ۱۴۰۲ رویداد در سال ۱۴۰۲

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در حاشیه این مسابقات از اجرای ۱۴۰۲ رویداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

دکتر بهروز اسکندرنیا در محل مسابقات تیراندازی اهداف ثابت قهرمانی مازندران تاکید کرد: تلاش می کنیم این تعداد رویداد در سالجاری محقق شود.

وی حمایت از ورزشکاران و هیات های شهرستانی را اولویت اول هیات دانست و از راه اندازی سایت های جدید تیراندازی در آینده ای نزدیک خبر داد‌.

اسکندرنیا به اجاره ساختمانی مجزا برای هیات تیراندازی مازندران در مرکز استان اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم امکانات لازم را برای رونق ورزش تیراندازی فراهم کنیم.

تقدیر از ۱۲ تیرانداز برتر


در پایان این دوره از مسابقات در رشته تفنگ بادی بزرگسالان، کیمیا نجفی، مازیار ملکی و سیده نگین حسینی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


در رشته تفنگ بادی نوجوانان و جوانان، ماهک مسلمی، سیده مهنا سیدپور و مهلا جعفری اول تا سوم شدند.


در رشته تپانچه بادی بزرگسالان نیز، علی اصغر شیری، حنیفه ابراهیمی و سید میلاد اوصیا لقب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.


و در رشته تپانچه بادی نوجوانان و جوانان، روژان شاه حسینی، آندیا خلیلی، امیررضا قاسمی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است: تیراندازان برتر جهت شرکت در لیگ تیراندازی کشور معرفی می شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.