کد خبر : 12404
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
123 views

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

همه شرایط برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه وطنی فراهم شده است

همه شرایط برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه وطنی فراهم شده است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: همه شرایط برای میزبانی و تدابیر لازم برای برگزاری مسابقه نساجی و پرسپولیس در وطنی اندیشیده شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ روح‌الله سلگی در جلسه هماهنگی برای میزبانی مناسب دیدار مهم و حساس نساجی و پرسپولیس که با حضور رجبی و مهدوی‌فر مدیران کل اجتماعی و امنیتی، مولایی فرماندار قائمشهر، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان فدراسیون فوتبال، رئیس هیأت فوتبال مازندران، مدیرعامل نساجی و دیگر مسؤولان استان برگزار شد با بیان اینکه همه تدابیر لازم برای برگزاری مسابقه نساجی و پرسپولیس اندیشیده شده است، گفت: تاکنون جلسات متعددی برگزار شد و همه مسؤولان و دست‌اندرکاران حتی شخص استاندار موارد را جزء به جزء پیگیری و رصد می‌کنند.

سلگی با اظهار اینکه با توجه به احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال در قائمشهر، شرایط برای برگزاری جشن نیز مهیا شده است، افزود: تیم نساجی نماد قدرت، همت و غیرت مازندرانی‌ها است و هواداران و طرفداران این خطه نیز میزبان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور هستند، مطمئنا همه شرایط برای میزبانی شایسته به صورت خوب فراهم شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال مازندران همانند ورزش کشتی نقش محوری در ترکیب تیم ملی دارد، گفت: منش پهلوانی، غیرت و فرهنگ طرفداری در ورزش قهرمانی بین مردم این خطه زبانزد است.

معاون استاندار مازندران به اهمیت توجه هواداران به تهیه بلیط و حضور در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: اگرچه ما شرمنده طرفداران محبوب تیم پرسپولیس به لحاظ سهمیه هستیم، اما طبق مقررات ۱۰ درصد از مجموع فروش بلیط برای تیم مهمان است که صد البته با توجه به طرفداران زیاد بسیار کم است.

سلگی به سفر احتمالی و حضور هواداران غیربومی به شهرستان قائمشهر پیش از بازی اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی فرمانداری، شهرداری و ورزش و جوانان شرایط برای اسکان این افراد نیز مهیا شده است.

وی از نصب چند تلویزیون شهری برای تماشا بازی در حاشیه ورزشگاه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی با هماهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان قائمشهر با نصب تلویزیون در محل مصلی این شهر، شرایط برای تماشای بازی در این مکان نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه گفت: با تشکیل جلسات مختلف هماهنگی لازم برای میزبانی مناسب این مسابقه مهم لیگ برتر صورت گرفت.

عادل عالیشان با اشاره به اینکه جلسات تکمیلی برای بررسی جزئیات این رویداد برگزار خواهد شد، افزود: در حاشیه برگزاری این مسابقه مهم برنامه‌های فرهنگی را با هماهنگی سپاه کربلا استان انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.