کد خبر : 12429
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
145 views

نمایشگاه حجاب وعفاف در ساری آغاز بکار کرد؛

افتتاح نمایشگاه مدو لباس ساری در سایه حضورکمرنگ مسئولان/هاپیرمارکت پوشاک ایرانی-اسلامی در مازندران افتتاح می‌شود

افتتاح نمایشگاه مدو لباس ساری در سایه حضورکمرنگ مسئولان/هاپیرمارکت پوشاک ایرانی-اسلامی در مازندران افتتاح می‌شود
در حالی آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس در بوستان ولایت ساری برگزار شد که حضور مسئولان استانی و شهرستانی حتی به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ پیش از ظهر امروز نمایشگاه مد و لباس با محوریت عفاف و حجاب از امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در ساری افتتاح شد.
  پیش از ظهر امروز جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی ساری اظهار کرد: یکی از حوزه‌های مهم فعالیت در عرصه مد و لباس برگزاری نمايشگاه‌ها است.وی افزود: امروز اگر فردی بخواهد لباس نامناسبی بخرد به راحتی قابل دسترس است و از سویی دیگر قیمت لباس نامناسب ارزان‌تر از لباس‌های عفیفانه است.مدیرکل ارشاد مازندران خاطرنشان کرد: البته در طراحی نیز لباس‌های نامناسب جلوتر از لباس‌های عفیفانه هستند که باید برای مقابله با لباس‌های نامناسب اولا لباس‌های مناسب به راحتی قابل دسترس، ارزان و دارای طراحی مناسب و شیک باشد.

فعالیت 22 شرکت تولید پوشاک عفیفانه در مازندران
این مسئول ادامه داد: در استان مازندران ۲۲ شرکت تولید لباس‌های عفیفانه فعالیت دارند که باید در این عرصه فعالیت مطلوبی داشته باشند.

جوادی عنوان کرد: باید با بهره‌گیری از طراحان کاربلد لباس‌های فاخر و عفیفانه با محوریت لباس‌های بومی مازندرانی تولید و به بازار عرضه شود.

وی بیان کرد: قطعا برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند بستر مناسبی برای دسترسی بهتر، قیمت ارزان‌تر و نمایش طراحی‌های به روز را فراهم آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جزیره‌ای عمل کردن در عرصه فرهنگی آسیب‌زا است و از هم افزایی و تعامل دستگاه‌های فرهنگی ممانعت می‌کند.

این مسئول اعلام کرد: شرایط امروز پوشش طی یک دوره زمانی چندین ساله رخ داده است و ترمیم آن نیز نیازمند صبوری و فعالیت مستمر در حوزه تولید پوشاک عفیفانه است.

هایپرمارکت عرضه پوشاک ایرانی اسلامی در مازندران راه اندازی می‌شود
رجبی وندچالی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز در آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس در بوستان ولایت ساری، اظهار کرد:  باید تلاش‌های ما به اندازه هدف‌مان باشد و باید در حوزه مد و لباس، تلاش‌های فراوانی صورت گیرد.وی افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی باید با نگاه اسلامی باشد و در این حوزه با میدان این عرصه همیشه پر و متنوع باشد.مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در ساری و بابل یک هایپرمارکت عرضه پوشاک ایرانی اسلامی راه اندازی شود.

این مسئول ادامه داد: پیگیری برای راه اندازی این هایپرمارکت در ساری در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک شاهد این اتفاق خواهیم بود.

رجبی عنوان کرد: باید با رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه،  عرضه مورد نیاز بازار را تامین کنیم.

وی بیان کرد: قطعا باید تمامی موارد لازم در عرضه پوشاک عفیفانه در این نمایشگاه‌ها رعایت شود و باید با حساسیت ویژه این موارد لحاظ شود.

عرضه چادر با قیمت تولید در نمایشگاه مد و لباس ساری
بشیری مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان شهری و استانی در آیین افتتاح این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف دسترسی مردم به پوشاک عفیفانه راه‌اندازی شد و شرکت‌های برند از سراسر کشور در این نمایشگاه حاضر هستند.وی افزود: انتظار ما در اختیار قراردادن فضایی مناسب و درخور برای برگزاری مستمر و منظم نمایشگاه‌های عفاف و حجاب است.مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ساری خاطرنشان کرد: در راستای فرهنگ سازی حجاب، چادر با قیمت تولیدی و بدون سود در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.بشیری متذکر شد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی با حضور تولیدکنندگان برتر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.