کد خبر : 12456
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
133 views

با حضور استانداران سه استان شمالی؛

نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی شمال کشور در فریدونکنار افتتاح می‌شود

نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی شمال کشور در فریدونکنار افتتاح می‌شود
فرماندار فریدونکنار از افتتاح نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی شمال کشور با حضور استانداران سه استان شمالی کشور در فریدونکنار خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در نشست خبری افتتاح نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی شمال کشور، رزمایش امداد و نجات ساحلی و طرح ملی منطقه‌ای ساماندهی سواحل که در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: باتوجه به اینکه وظایفی برای جمعیت هلال احمر کشور در زمینه آبی و ساحلی تعریف شده بنابراین باید دارای امکانات، تجهیزات و آمادگی باشند تا در مواقع بروز حوادث بتوانند وظایف خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی استان‌های شمالی کشور در فریدونکنار به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: درحالی که ساختمان این پایگاه به مدت ۱۰ سال راکد مانده و هیچ اقدامی صورت نگرفته بود اما در یک سال اخیر با تلاش همه مسئولان به ویژه نماینده مجلس به اتمام رسید.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: صبح جمعه ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح مراسم افتتاحیه این پایگاه دریایی با حضور استانداران استان‌های گلستان، مازندران و گیلان برگزار می‌شود.

ابراهیم‌نژاد گرجی یادآورشد: پس از مراسم افتتاحیه شاهد اجرای مانور امداد و نجات ساحلی با سناریوهای جذاب و مشارکت هلال احمر، دریابانی و اورژانس خواهیم بود.

وی گفت: همزمان با افتتاح این پایگاه و اجرای رزمایش امداد و نجات، طرح ملی منطقه‌ای ساماندهی سواحل آغاز می‌شود که به همین دلیل مسئولان کشوری و استانی جمعیت هلال احمر و فرمانداران شهرهای ساحلی در این مراسم حاضر خواهند بود.

فرماندار فریدونکنار یادآورشد: مردم شریف فریدونکنار می‌توانند روز جمعه با حضور در پلاژ شرقی شهرداری فریدونکنار از برنامه های که ترتیب داده شده دیدن کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.