کد خبر : 12485
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
143 views

امام جمعه ساری:

ولایت پذیری رمز موفقیت و اقتدار مومنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ولایت پذیری رمز موفقیت و اقتدار مومنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است
امام جمعه ساری با بیان این که، ولایت پذیری رمز موفقیت و اقتدار مومنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: مسوولان باید بیش از پیش دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند و با تحقق این امر دلبستگی آحاد مردم به این نظام ارزشی افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: باید همواره برای خدمت به مردم در تکاپو باشیم و این روزهای ارزشمند فرصتی مهم برای تبیین رسالت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ساری با بیان این که، ولایت پذیری رمز موفقیت و اقتدار مومنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان در جنگ نظامی از ملت ایران شکست خوردند و سال هاست که با جنگ اقتصادی و ترکیبی درصدد ضربه زدن به این نظام مقدس هستند اما هیچگاه موفق نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: در ارتباط با مشکل فروش برنج در استان افزود: در ماه های گذشته مشکلات را به این مقامات مسوول گفتیم و تا زمانی که قیمت این محصول برای فروش افزایش نیابد قانع نخواهیم شد.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: در کنار این که به اصلاح الگوی کشت توجه داریم باید به شناسنامه دار کردن محصولات زراعی و باغی هم بسیار توجه کنیم و با این راهبرد مسیر توسعه اقتصادی کشور هموار می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر است و دشمنان خوب می دانند که با وجود این نهاد ارزشی از دریا، زمین و هوا هیچگاه نمی توانند به کشور دست درازی کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.