کد خبر : 12494
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
164 views

نمایشگاه حجاب و عفاف در ایستگاه پایانی؛

گلایه مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری از بی‌مهری مسئولان مازندران/هیچ‌گونه حمایتی ندیدیم!

گلایه مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری از بی‌مهری مسئولان مازندران/هیچ‌گونه حمایتی ندیدیم!
مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری با ابراز گلایه از بی‌مهری مسئولان مازندران در زمان برپایی نمایشگاه، گفت: علیرغم اینکه در 9 استان قبلی مورد استقبال، حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی قرار گرفتیم اما در این دوره، شاهد هیچ‌گونه حمایتی از مسئولان مازندران نبودیم.

به گزارش تیتر شمال؛ مجتبی قربانی- بشیری مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: دهمین نمایشگاه مد و لباس پوشاک ایرانی-اسلامی کشور با حضور برترین برندها و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه در ساری امروز پس از سه روز فعالیت به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در این نمایشگاه از وجود 85 برند مطرح کشوری، بهره بردیم که متاسفانه مورد بی‌مهری مسئولان مازندران قرار گرفتیم.

مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری، خاطرنشان کرد: نمایشگاه مد و لباس ساری با محوریت حجاب و عفاف برگزار شد که متاسفانه دستگاه‌های ذیربط هیچ‌گونه حمایتی از تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه نکردند که نارضایتی آنان را در پی داشت.

بشیری ادامه داد: غرفه‌داران حاضر در این نمایشگاه از تولیدکنندگان برجسته کشور بودند که هر یک دارای کارگاه‌های برزرگ و تولیدات گسترده‌ای در سطح کشور همراه با شعبات متعددی هستند که عمدتا در پی این بی‌مهری‌ها دیگر راغب به حضور در نمایشگاه‌های بعدی در استان مازندران نیستند.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه در 9 استان قبلی مورد استقبال، حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی قرار گرفتیم اما در این دوره شاهد هیچ‌گونه حمایتی از مسئولان مازندران نبودیم.

مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری، اضافه کرد: تمامی هزینه‌های چند 10 میلیونی اجرائی نمایشگاه‌ها توسط خود تولیدکنندگان تامین می‌شود و تنها درخواست ما از مسئولان مازندران تنها اطلاع رسانی گسترده و نیز مکان مناسب جهت برپایی بود که متاسفانه در هر دو بخش، ضعیف و نامطلوب عمل شد.

بشیری تصریح کرد: جدا از عدم جانمایی مطلوبی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شد، متاسفانه مکان برگزاری با توجه به گرمی هوا از کمترین امکانات و تهویه مناسب برخوردار بود.

وی افزود: متاسفانه در انتهای بوستان ولایت، دو سالن در اختیار ما قرار داده شد که نه دارای بازدید مناسب، سرمایش لازم و نور کافی بود.

مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری، اعلام کرد: در روز نخست برپایی نمایشگاه در طی بازدید چند تن از مسئولان، مشکلات موجود را مطرح کردیم که متاسفانه به وعده‌های داده شده، عمل نشد.

بشیری عنوان کرد: امروز روز آخر برپایی این نمایشگاه است و ما متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی از مسئولان ندیدیم و حتی تلفن‌های آنان نیز به روی ما خاموش است و این رفتار در برابر این حرکت فرهنگی برجسته که نیازمند آن است که دیده شود، شایسته نیست.

وی مطرح کرد: خود بازدیدکنندگان مازندرانی نیز از انتخاب این مکان برای چنین نمایشگاه باکیفیتی ناراضی هستند و عنوان کرده‌اند که اطلاع رسانی بسیار ضعیف بوده و به طور تصادفی از ان باخبر شده‌اند.

مدیر اجرائی نمایشگاه مد و لباس ساری، گفت: قطعا اگر اطلاع رسانی خوبی انجام می‌گرفت، استقبال از نمایشگاه چندین و چند برابر موجود می‌شد و رضایت تولیدکنندگان حداقل در بخش فروش، تامین می‌شد.

بشیری متذکر شد: حیف است که بستری اینگونه فراهم شود و تولیدکنندگان برجسته‌ای از نقاط گوناگون کشور نظیر شیراز، قم، تهران، مشهد و حتی مازندران، گرد هم بیایند اما بستر لازم علیرغم هماهنگی‌های قبلی، فراهم نشود.

منبع: مازنداصناف

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.