کد خبر : 12607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
120 views

شهردار ساری در جلسه شورای شهر ساری مطرح کرد:

افزایش درآمد شهرداری طی دوماهه نخست امسال تا اتمام انبارتوشه تا دوماه آینده/نبود طرح مصوب عامل کندی روند پروژه‌های روی زمین‌مانده

افزایش درآمد شهرداری طی دوماهه نخست امسال تا اتمام انبارتوشه تا دوماه آینده/نبود طرح مصوب عامل کندی روند پروژه‌های روی زمین‌مانده
قبادی شهردار ساری در جلسه شورای شهر با بیان اینکه پروژه انبار توشه باید طی دو ماه آینده به نتیجه برسد؛ گفت: متاسفانه برخی از پروژه‌های قدیمی دارای طرح مصوب نیست و این مسئله روند اجرای پروژه‌ها را کند کرده است.


به گزارش تیتر شمال؛ شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری از ساعت ۱۳ امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در تالار جلسات شورا به صورت علنی و با حضور محمدحسین قبادی شهردار ساری برگزار شد.

محمدحسین قبادی شهردار ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه شعار ما از روز نخست تعامل میان شهرداری و شورای شهر بوده و هست؛ اظهار کرد: درآمد فروردین ماه امسال با ثبت ۴۰ میلیارد تومان، نسبت به سال گذشته رشد ۸۵ درصدی و در اردیبهشت ماه امسال با ثبت ورودی ۹۶ میلیاردی نیز بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: برخی پروژه‌ها از سوی شورا برای شهرداری مشخص می‌شود و شهردار نمی‌تواند در این مسیر از ریل شورا خارج شود.

شهردار ساری، خاطرنشان کرد: پروژه انبار توشه باید طی دو ماه آینده به نتیجه برسد و ما با پروژه های زودبازده کاملا موافقیم.

این مسئول ادامه داد: ما طی ۳ مرحله مزایده لکه‌گیری گذاشتیم که متاسفانه هیچکس استقبال نکرد و این نبوده که شهرداری پیگیر این امر نباشد.

قبادی بیان کرد: شهرداری ساری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اجرائیه بدهی دارد و در کنار آن بدهی‌های دیگری هم وجود دارد و این کار را کمی سخت می‌کند.

وی عنوان کرد: به زودی کار آسفالت کوچه‌های آهی دشت ۱۰ و ۱۶ انجام می‌گیرد؛ البته طی مدت اخیر در بسیاری از مناطق شهری، کار آسفالت و لکه‌گیری انجام شده است.

شهردار ساری در خصوص پارک شهید نوبخت گفت: جلسه‌ای در فرمانداری برگزار شد که متاسفانه دستگاه‌های متولی حاضر در جلسه به تعهدات خود عمل نکردند و شهرداری این پروژه را دنبال می‌کند.

این مسئول ادامه داد: انشالله در نیمه دوم خردادماه با اجرای دستورالعمل اجرایی جدید بیش از ۱۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی شهرداری، صفر خواهد شد.

قبادی اعلام کرد: متاسفانه برخی از پروژه‌های قدیمی دارای طرح مصوب نیست و باید برای تصویب، طرحی وجود داشته باشد که نیست و ما کار را از زیر بنا در حال رایزنی و پیگیری هستیم که این عوامل روند اجرای پروژه‌ها را کند کرده است.

وی افزود: به محض اینکه طرح شهیدگمنام بوستان ولایت مصوب شود ظرف مدت یک ماه کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.