کد خبر : 12760
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
99 views

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل خبر داد:

دستگیری یک باند شکار و توزیع گوشت خوک در آمل

دستگیری یک باند شکار و توزیع گوشت خوک در آمل

به گزارش تیتر شمال؛ علی دعاگو رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل در گفت و گو با خبرنگاران از کشف محموله گوشت غیرمجاز در آمل خبر داد. وی افزود: مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست بعد از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و گشت نامحسوس موفق به دستگیری یک باند شکار و توزیع گوشت خوک شدند. رئیس اداره



به گزارش تیتر شمال؛ علی دعاگو رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل در گفت و گو با خبرنگاران از کشف محموله گوشت غیرمجاز در آمل خبر داد.

وی افزود: مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست بعد از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و گشت نامحسوس موفق به دستگیری یک باند شکار و توزیع گوشت خوک شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل، خاطرنشان کرد: ظهر امروز سه شنبه مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل با هماهنگی دستگاه قضایی بخش لاریجان در منطقه‌ای بایجان نسبت به توقیف یک دستگاه وانت که حامل ۵۰۰ کیلوگرم گوشت خوک بود، اقدام کردند.

دعاگو ادامه داد: راننده متخلف بازداشت و تحویل مقام قضایی جهت طی شدن مراحل قانونی شد.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت خوک در پایتخت انجام می شد، عنوان کرد: مقصد این محموله گوشت خوک به تهران بود و متخلف مذکور قصد تحویل آن را به رابط توزیع در پایتخت را داشته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل، متذکر شد: محموله با هماهنگی مقام قضایی پس از کارشناسی و بررسی مشخص شد که تعداد ۲ راس خوک شکار شده و با تنظیم صورتجلسه معدوم گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.