کد خبر : 12763
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
115 views

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها به طور کامل جمع‌آوری نشده است/استفاده از کارت جایگاه‌ها تنها برای موارد اضطرار

کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها به طور کامل جمع‌آوری نشده است/استفاده از کارت جایگاه‌ها تنها برای موارد اضطرار
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه هدف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، جمع‌آوری تمام کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها نیست بلکه هدف ساماندهی آن‌ است، گفت: استفاده مردم از کارت سوخت در اختیار جایگاه‌ها باید محدود به مواقع اضطرار شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه استفاده مردم از کارت سوخت در اختیار جایگاه‌ها باید محدود به مواقع اضطرار شود، گفت:‌ افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و منتظر صدور کارت سوخت المثنی هستند یا کسانی که بیش از سهمیه در نظر گرفته شده یعنی ۱۵۰ لیتر در هر ماه سوخت مصرف کردند، می توانند از کارت سوخت بنزین آزاد در جایگاه ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها به طور کامل جمع‌آوری نشده و تعدادی در هر جایگاهی موجود است، افزود: استفاده از این کارت تنها برای موارد اضطراری است و مردم با کارت سوخت شخصی برای سوختگیری وارد جایگاه های استان شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه هدف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، جمع‌آوری تمام کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها نیست بلکه هدف ساماندهی آن‌ است، افزود: استفاده مردم از کارت سوخت شخصی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

رجب‌پور با تشریح نحوه استفاده مردم از کارت سوخت بنزین آزاد در جایگاه ها، خاطرنشان کرد: اگر شهروندی کارت سوخت خود را گم کرد، مدتی که تا صدور کارت سوخت المثنی زمان خواهد برد در این بازه زمانی می‌تواند با در دست داشتن رسید از پلیس + ۱۰ از کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها استفاده کند.

وی عنوان کرد: تلاش شرکت این است که این زمان نیز کاهش یابد و هر چه سریعتر کارت سوخت المثنی به دست مردم برسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در این حوزه به سرعت در حال انجام است؛ متذکر شد: مردم به طور کامل در حال همکاری با ما در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت هستند و از کارت سوخت شخصی خود نیز استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.