کد خبر : 12766
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
94 views

در دیدار روسای هیات جودو و کمیته دفاع شخصی مازندران مطرح شد:

برگزاری دوره‌های منظم آموزشی دفاع شخصی تا ممنوعیت فعالیت مجوزهای بدون تاییدیه فدراسیون جودو

برگزاری دوره‌های منظم آموزشی دفاع شخصی تا ممنوعیت فعالیت مجوزهای بدون تاییدیه فدراسیون جودو
اکبری رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران طی روز جاری در محل هیات جودو استان مازندران با علیرضا خانی رئیس هیات جودو استان مازندران دیدار کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ مسلم اکبری رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران طی روز جاری در محل هیات جودو استان مازندران با علیرضا خانی رئیس هیات جودو استان مازندران دیدار کرد.

در این  نشست که با حضور حسن برزگر رئیس هیات دفاع شخصی سپاه کربلا ، قدیر اکبری مسئول تربیت بدنی ، دبیر هیات دفاع شخصی سپاه کربلا و دبیر کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران برگزار شد مقرر شد تا در سند چشم انداز ۵ساله استفاده از ظرفیت نخبگان و استعدادهای جوان جودو و دفاع شخصی جودو جهت گسترش ورزش در آحاد مردم استفاده شود.

 

همچنین مقرر گردید کلیه سبک های دفاع شخصی زیر مجموعه فدراسیون که قصد فعالیت در استان را دارند پس از معرفی اعضا کمیته استان و شهرستانها  و نیز هماهنگی با کمیته دفاع شخصی و کسب تائیدیه از هیات جودو استان، فعالیت خودرا به طور رسمی آغاز نمایند.

در این نشست همچنین نمایندگان سبک‌های مختلف مشخص شد که بر این اساس، استاد اسلامی نماینده کامبت سلف دفنس،  استاد نظری نماینده آیکی جیتسو، استاد سادات نیا نماینده دفاع شخصی ISDO و استاد عیدی نماینده شین دو کیوکوشین انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تا نمایندگان سبک های استان مازندران برنامه سال جاری ، تعداد نیروهای فعال و ثبت شده در سامانه استان مازندران اهم از ( مربی ،داوران ،هنرجویان ) و ساختار و اعضا سبک در استان و نماینده های شهرستان به هیات جودو و کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران ارائه دهند ‌و بدون مجوز و هماهنگی با هیات جودو و کمیته دفاع شخصی برگزاری هر گونه استاژ و دوره ممنوع می‌باشد.

همچنین در این نشست با تاکید بر آنکه احکام های سبکی در استان باید با تایید هیات جودو و کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران باشد؛ مقرر گردید تا در غیر این صورت احکام صادره غیر قانونی بوده و در صورت مشاهده هرنوع تخلف در این حوزه برخورد انضباطی صورت گیرد.

در این نشست بر هماهنگی و تدوین برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی برای هنرجویان و صدور احکام و دوره دفاع شخصی طبق تعرفه اعلامی از سوی فدراسیون جودو تاکید شد.

در این راستا با پیگیری های رئیس هیات جودو استان مازندران به منظور ساماندهی هرچه بهتر فعالیت مربیان دفاع شخصی بسیج سپاه کربلا استان مازندران و وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها، سیاست‌ها اهداف کمیته دفاع شخصی استان پیگیری احکام مربیگری و داوری دفاع شخصی در سال های گذشته ۱۳۸۴ ( دوره های مربیگری و آزمون دان در نیروهای مسلح دیده بودند ) الی ۱۴۰۱ ( شرکت در دوره مربیگری ، داوری ، دان دفاع شخصی زیر نظر ناظرین دفاع شخصی فدراسیون جودو شرکت نموده اند ) مورد بررسی و اقدامات لازم برای صدور احکام توسط فدراسیون جودو صورت گرفت.

شایان ذکر است مقرر گردید تا با توجه به مجوز صادره از فدراسیون جودو و معرفی ۹ سبک تمامی فعالیت‌ها در حوزه دفاع شخصی باید با هماهنگی و نظارت هیات جودو و کمیته دفاع شخصی استان مازندران برگزار و هر گونه فعالیت خارج از چارچوب قانونی در حوزه دفاع شخصی جلوگیری بعمل  آید .

در پایان این نشست با تاکید رئیس هیات جودو استان مقرر گردید پیگیری دریافت احکام مربیان دفاع شخصی جودو و اعلام قبولی و مردودی از سوی ناظرین فدراسیون جودو توسط  مسلم اکبری مسئول کمیته دفاع شخصی جودو انجام پذیرد .

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.