کد خبر : 12776
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
52 views

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۵۳ واحد مسکونی نوسازی شده در ۹ شهر مازندران

بهره‌برداری از ۲۵۳ واحد مسکونی نوسازی شده در ۹ شهر مازندران
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۲۵۳ واحد مسکونی نوسازی شده در ۹ شهر مازندران امروز با حضور وبیناری وزیر راه و شهرسازی بهره‌برداری شد.


به گزارش تیتر شمال؛ امروز با حضور وبیناری مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان استانی، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از بیش از ۵ هزار واحدمسکونی در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر کشور به ویژه ۳۲ پروژه به تعداد ۲۵۳ واحد در ۹ شهر استان مازندران برگزار شد.

این مراسم در مازندران با حضور محضری مدیرکل توسعه مدیریت و منابع سازمان بازآفرینی کشور، علی دیوسالار مدیرکل راه‌ و شهرسازی مازندران و معاونین اداره کل و معاون بنیاد مسکن استان در اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خوبی برای بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده در استان انجام شده است گفت: نوسازی ۱۰۲۷ واحد مسکونی دیگر که در بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری قرار دارند نیز در دستور کار است

علی دیوسالار گفت: سهم مازندران برای بازسازی بافت‌های فرسوده حدود ۷ هزار واحد مسکونی است که به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد دادیم در نهضت ملی مسکن این میزان به ۱۵ هزار واحد مسکونی برسد.

وی با بیان اینکه فرسودگی کالبدی شهری مسائل و مشکلات امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی دارد افزود: احیای این بافت‌ها سبب افزایش ارتقای سطح زندگی ساکنان این مناطق می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به اقدامات موثر مازندران در احیای بافت فرسوده اشاره کرد وگفت: حدود ۱۰۲۷ واحد مسکونی در بافت فرسوده در دست احداث دارد که ۲۵۳ از این واحدها امروز به صورت وبیناری به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در مازندران به دلیل اینکه نفوذ ناپذیری در محله‌های کوچک و باریک در قطعات ۲۰۰ متری زیاد است بازآفرینی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.