کد خبر : 1441
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
146 views

افزایش دو برابری قیمت هویج در میادین و خرده‌فروشی‌های مازندران/تقاضا متهم اصلی گرانی است

افزایش دو برابری قیمت هویج در میادین و خرده‌فروشی‌های مازندران/تقاضا متهم اصلی گرانی است

قیمت لاکچری و نامتعارف این روزهای هویج این میوه عموما ارزان بازار، حسابی موجب تعجب خریداران شده است و طاقچه بالا گذاشتن هویج برای خریداران، چیزی نبود که کسی انتظارش را داشته باشد. به گزارش تیتر شمال؛ این روزها شایعه مفید بودن آب هویج برای کرونا و در مجموع افزایش تقاضای مردم موجب شده است

قیمت لاکچری و نامتعارف این روزهای هویج این میوه عموما ارزان بازار، حسابی موجب تعجب خریداران شده است و طاقچه بالا گذاشتن هویج برای خریداران، چیزی نبود که کسی انتظارش را داشته باشد.

به گزارش تیتر شمال؛ این روزها شایعه مفید بودن آب هویج برای کرونا و در مجموع افزایش تقاضای مردم موجب شده است که قیمت هویج گران شود.

قیمت لاکچری و نامتعارف این میوه عموما ارزان، این روزها حسابی موجب تعجب خریداران شده است و طاقچه بالا گذاشتن هویج برای خریداران، چیزی نبود که کسی انتظارش را داشته باشد.

امیرحسین فخرآوران در این باره به خبرنگار مازنداصناف اظهار کرد: قیمت هر کیلو هویج در سطح میادین میوه و تره‌بار مرکزی استان بین 20 تا 22 هزار تومان است.

وی افزود: طبیعتا قیمت خرده فروشی این میوه نیز در نقاط گوناگون استان بین 25 تا 30 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: افزایش تقاضا و بر هم خوردن تعادل میان عرضه و تقاضا، علت اصلی گرانی یکباره و نامتعارف هویج در بازار این روزهای استان و کشور است.

فخرآوران اعلام کرد: در حالیکه قیمت هر کیلو هویج در میادین از 10 هزار تومان و در سطح خرده‌فروشی‌ها از 15 هزار تومان بالاتر نمی‌رفت، اما طی روزهای اخیر در پی افزایش تقاضا و کمیاب شدن عرضه، قیمت این میوه هم در بازار و هم در میادین به دو برابر قبل رسیده است.

وی تاکید کرد: هویج میوه‌ای نیست که بتوان آن را احتکار کرد زیرا به سرعت خراب می‌شود و احتکار را نمی‌توان دلیل گرانی آن دانست.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم تقریبا همه میوه‌ها قیمت مناسبی دارند و امیدواریم قیمت هویج هم به زودی به قیمت قبلی خود بازگردد.

فخرآوران متذکر شد: میادین میوه و تره‌بار مرکزی در ایام تعطیلات سراسری اعلام شده تنها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است و در ما بقی روزها، آماده خدمت رسانی به مردم و کسبه استان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.