کد خبر : 1450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
171 views

اظهارات متناقص ستاد مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست/سوءمدیریت دولت روحانی در مقابله با کرونا

اظهارات متناقص ستاد مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست/سوءمدیریت دولت روحانی در مقابله با کرونا

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: تداوم وضعیت موجود و عدم نظارت قاطع بر چگونگی اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.   به گزارش تیتر شمال؛ علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اعلام تعطیلی کرونایی در کشور اظهار کرد: آمار صعودی ابتلا به کرونا در مازندران و تلفات انسانی ناشی

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: تداوم وضعیت موجود و عدم نظارت قاطع بر چگونگی اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.

 

به گزارش تیتر شمال؛ علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اعلام تعطیلی کرونایی در کشور اظهار کرد: آمار صعودی ابتلا به کرونا در مازندران و تلفات انسانی ناشی از آن حیرت‌آور است.

وی با اشاره به افزایش بیماران کرونایی بستری درمراکز درمانی مازندران که به مرز ۴ هزار نفر رسید، افزود: این آمار بیانگر شرایط ویژه و خاص مازندران در پیک پنجم کرونا است.

کریمی با تاکید بر صعوبت کار تلاشگران عرصه سلامت خاطرنشان کرد: با توجه به خستگی مفرط کادر درمانی که طی یک سال و نیم اخیر شبانه‌روز پای کار بودند، تداوم کار آنان با سختی و نگرانی فزاینده همراه است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با انتقاد شدید از ضعف شدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مازندران، گفت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مازندران نیازمند بازنگری و تقویت است.

این مسئول با اشاره به وضعیت نامناسب رشد ابتلا بیماران کرونایی در مازندران، یادآور شد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید سریعا در مورد مازندران تصمیمات چاره‌ساز بگیرد.

وی کاهش سطح اجرای پروتکل‌های بهداشتی و هجوم مسافران غیربومی به مازندران را دلیل افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا در این استان دانست و افزود: تداوم وضعیت موجود و عدم نظارت قاطع بر چگونگی اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مسؤولیت مستقیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با شرایط خاص کرونایی مازندران خواستار سفر فوری نمایندگان تام‌الاختیار وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا به این استان شد.

کریمی ادامه داد: در صورت عدم اتخاذ تصمیمات چاره‌ساز در مورد کنترل بیماری کرونا در مازندران تبعات جبران‌ناپذیری را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به تعطیلی سراسری پنج روزه این هفته، در مورد سرازیر شدن مهمانان ناخوانده به مازندران وتشدید وضعیت موجود این استان هشدار داد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی سوءمدیریت دولت گذشته در مقابله با کرونا در بسیاری از تصمیمات امروز خود را نشان داده است، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری دولت سیزدهم تلاش کند تا واکسن مورد نیاز مردم را تامین کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.