کد خبر : 1460
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
134 views

بازگشایی محور هراز صحت ندارد/بازگشت بیش از 4 هزار خودرو از مبادی ورودی مازندران

بازگشایی محور هراز صحت ندارد/بازگشت بیش از 4 هزار خودرو از مبادی ورودی مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه بازگشایی محور هراز صحت ندارد؛ گفت: تمامی مبادی ورودی استان با جدیت کنترل می‌شود و از ورود خودورها و مسافران به استان مازندران، قاطعانه جلوگیری می‌شود.   به گزارش تیتر شمال؛ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص برخی شنیده‌ها در فضای

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه بازگشایی محور هراز صحت ندارد؛ گفت: تمامی مبادی ورودی استان با جدیت کنترل می‌شود و از ورود خودورها و مسافران به استان مازندران، قاطعانه جلوگیری می‌شود.

 

به گزارش تیتر شمال؛ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص برخی شنیده‌ها در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی محور هراز، اظهار کرد: کاملا این موضوع را تکذیب می‌کنم و این موضوع، صحت ندارد.

وی افزود: بنده هم اکنون در مبادی ورودی محور هراز هستم و تمامی ورودی این محور با نیوجرسی و موانع، مسدود می‌باشد.

سرپرست پلیس راه مازندران، خاطرنشان کرد: تنها اجازه ورود به ناوگان مسافری، باربری، مواد سوختی و مواد غذایی فاسدشدنی داده می‌شود و تمامی خودروهای دیگر به مبدأ بازگشت داده می‌شود.

عبادی بیان کرد: تمامی مبادی ورودی استان با جدیت کنترل می‌شود و از ورود خودورها و مسافران به استان مازندران، قاطعانه جلوگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر، جاده چالوس کاملا مسدود است، محور هراز و پلور نیز با جدیت ماموران انتظامی در حال کنترل کامل قرار دارد؛ همین قاطعیت در سایر محورهای ورودی و گدوک نیز در حال اجرا است.

سرپرست پلیس راه مازندران، ادامه داد: مبادی ورودی از سمت استان‌های گیلان و گلستان نیز با همین جدیت توسط ماموران انتظامی و پلیس راه در کنترل کامل است و از ورود خودورهای متفرقه و غیرمجاز، جلوگیری به عمل می‌آید.

عبادی متذکر شد: از ظهر دیروز ساعت 12 تا ساعت 5 صبح امروز بیش از 4 هزار و 38 دستگاه خودرو بازگشت داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.