کد خبر : 1489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
169 views

رهگشا: اتمام مسکن مهر چالوس به آورده متقاضیان بستگی دارد

رهگشا: اتمام مسکن مهر چالوس به آورده متقاضیان بستگی دارد

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه انتظار همکاری و همراهی از متقاضیان در تامین آورده و تسریع در فرایند تحویل وجود دارد، گفت: اگر متقاضیان مسکن مهر به‌موقع سهم آورده خود را پرداخت می‌کردند، پیمانکار کار را متوقف، از ما شکایت و ما را محکوم نمی‌کرد و باقیمانده واحدها هم مشابه

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه انتظار همکاری و همراهی از متقاضیان در تامین آورده و تسریع در فرایند تحویل وجود دارد، گفت: اگر متقاضیان مسکن مهر به‌موقع سهم آورده خود را پرداخت می‌کردند، پیمانکار کار را متوقف، از ما شکایت و ما را محکوم نمی‌کرد و باقیمانده واحدها هم مشابه سایر پروژه‌های مسکن مهر به‌موقع اتمام و تحویل می‌شد.

 

به گزارش تیتر شمال؛ سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: در این زمینه پاسخ‌های متفاوت برای متقاضیان مختلف وجود دارد که اگر نام  یا شماره ملی متقاضی اعلام  شود می‌توان آخرین شرایط و دلایل و وضعیت را پیگیری و اعلام کرد.

وی بیان کرد: اگر متقاضیان مسکن مهر به‌موقع سهم آورده خود را پرداخت می‌کردند، پیمانکار کار را متوقف، از ما شکایت و ما را محکوم نمی‌کرد و باقیمانده واحدها هم مشابه سایر پروژه‌های مسکن مهر به‌موقع اتمام و تحویل می‌شد.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران افزود: در بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر استان به‌دلیل همراهی خوب متقاضیان  تحویل واحدها با آورده کمتر از ۱۰ میلیون تومان انجام شد.

رهگشا با اعلام اینکه با تطویل زمان اجرا و افزایش هزینه‌های ساخت،  مشکل برای سازنده و متقاضی مضاعف می‌شود، تصریح کرد: با این وجود  انتظار همکاری و همراهی از متقاضیان در تامین آورده و تسریع در فرایند تحویل وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی متقاضی جهت تقسیط تسهیلات در راستای کاهش سود دوران مشارکت و حمایت از ایشان  و با موافقت آنها انجام شد ولی با این وجود با توجه به شرایط افزایش قیمت‌ها ضرورت تسریع  تکمیل سهم آورده اعضا  و رفع بهانه سازندگان در تکمیل و تحویل واحدها وجود دارد./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.