کد خبر : 1483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
144 views

برداشتن شرایط سنی واکسن برای مازندران به دلیل بحرانی بودن اوضاع کرونا / خیران کمک‌های مومنانه را فراموش نکنند

برداشتن شرایط سنی واکسن برای مازندران به دلیل بحرانی بودن اوضاع کرونا / خیران کمک‌های مومنانه را فراموش نکنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در برخی از استان‌ها که شرایط کرونایی در آنها همچون مازندران فراتر از رنگ قرمز رفته، شرط سنی برای تزریق واکسن را برداشتند ولی در استان ما که اکنون در بحران به‌سر می‌برد گروه سنی همچنان بالا است. به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در برخی از استان‌ها که شرایط کرونایی در آنها همچون مازندران فراتر از رنگ قرمز رفته، شرط سنی برای تزریق واکسن را برداشتند ولی در استان ما که اکنون در بحران به‌سر می‌برد گروه سنی همچنان بالا است.

به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از روند واکسیناسیون در مصلی امام خمینی (ره) و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، اظهار کرد: فضای ایجاد شده حاصل تعامل مصلی ستاد نماز جمعه، بسیج و سپاه شهرستان ساری و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان ساری است‌.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت ساری وظیفه تهیه واکسن را بر عهده دارد، افزود: میزان واکسن دریافتی از نسبت انتظار پایین‌تر است و توقع ما تسریع در دریافت واکسن است‌.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: خرسندیم که بیشتر مراجعان به باجه تزریق واکسن برکت مراجعه می‌کنند که این نشان از هویت ملی و ایرانی آنها دارد که با دریافت این واکسن از تولیدکنندگان آن حمایت می‌کنند.

*لزوم تسریع در تزرق واکسیناسیون

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: نکته قابل توجه اینکه در برخی از استان‌ها که شرایط کرونایی در آن‌ها همچون مازندران فراتر از رنگ قرمز رفته، شرط سنی برای تزریق واکسن را برداشتند ولی در استان ما که اکنون در بحران به‌سر می برد گروه سنی همچنان بالا است.

این مسؤول تاکید کرد: درخواست ما برداشتن محدودیت سنی و یا پایین آوردن آن است تا زودتر همه گروه‌های سنی واکسن دریافت کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات توسط بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها  که در قسمت دیگری از مصلی در حال برگزاری بود، گفت: با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مومنانه بسیاری از نهادهای مردمی، خیرین و مومنان پای کار آمده و تاکنون کمک‌های خوبی داشتند.

*توزیع ۲۵۰۰ بسته مومنانه در رزمایش مواسات

محمدی‌لائینی ادامه داد: در این  مرحله از رزمایش مواسات ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد،  امیدواریم همه بخش‌های خیران در این شرایط سخت کرونایی به میدان بیایند تا دست همدیگر را بگیرند.

*جزئیاتی از ترزیق واکسیناسیون ساروی‌ها

در ادامه این بازدید، آقای سالاری یکی از فعالان بخش واکسیناسیون در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: از حدود دو هفته پیش تاکنون بخش واکسیانسیون مصلی ساری با تحت پوشش قرار دادن تمامی جمعیت شهرستان ساری با فعالیت در شیفت صبح تا ساعت ۱۳ آغاز به‌کار کرد.

وی اضافه کرد: انجام واکسیناسیون در سه لاین مخصوص بانوان و دو لاین بخش آقایان در حال فعالیت است، نوع واکسن تزریقی بستگی به واکسن دریافتی از مرکز بهداشت مرکز استان دارد، می‌توان گفت در این برهه از زمان روزانه به‌طور متوسط ۴۰۰ عدد واکسن تزریق می‌شود‌، در حال حاضر نیز گروه سنی پنجاه سال بعلاوه افراد با بیماری‌های خاص در حال تزریق واکسن هستند.

 مدرسه شهید مالجو، مدرسه شهید بصیری و دانشگاه امام محمد باقر در ساری از دیگر مراکز تجمعی بزرگ واکسیناسیون در ساری هستند که مصلی بزرگ امام خمینی (ره) نیز به کمکشان آمده است./فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.