کد خبر : 1517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
107 views

تقوی: مردم مازندران در تاسوعا و عاشورا 1200 واحد خون اهدا کردند

تقوی: مردم مازندران در تاسوعا و عاشورا 1200 واحد خون اهدا کردند

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: یک هزار و ۲۰۹ مازندرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی خون اهدا کردند. به گزارش تیتر شمال؛ ذوالفقار تقوی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه وضعیت ذخایر خونی قبل از محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی کاهش یافته بود، افزود: طی روزهای گذشته تاحدودی کمبودها جبران شده است.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: یک هزار و ۲۰۹ مازندرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی خون اهدا کردند.

به گزارش تیتر شمال؛ ذوالفقار تقوی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه وضعیت ذخایر خونی قبل از محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی کاهش یافته بود، افزود: طی روزهای گذشته تاحدودی کمبودها جبران شده است.

وی میزان مراجعه افراد را در تاسوعا و عاشورای حسینی هزار و ۵۱۳ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۰۹ نفر اهدای خون داشتند و وضعیت ذخایر به حد متوسط رسیده است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه پویش نذر خون از اول محرم شروع شد و تا اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: در قالب این پویش، تمامی ۱۱ مرکز اهدای خون باز هستند و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز به اهدای خون بپردازند.

این مسئول درباره تمهیدات صورت گرفته در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: مردم می‌توانند قبل از مراجعه با رجوع به سایت نوبت دهی خون، برای اهدای خون ثبت نام کنند.

تقوی یادآور شد: نسبت به رعایت بهداشت در مراکز انتقال خون توجه ویژه ای داریم و تاکنون سابقه نداشتیم در مراکز اهدای خون، فردی به کووید مبتلا شده باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.