کد خبر : 1550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
117 views

رازجویان: بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی و تولیدی مازندران در هفته دولت آغاز شد

رازجویان: بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی و تولیدی مازندران در هفته دولت آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ،بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی استان با سرمایه گذاری بیش از ۲هزارو ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده است. به گزارش تیتر شمال؛ روابط عمومی استانداری مازندران روز سه شنبه در نخستین روز هفته دولت به نقل از مهدی رازجویان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ،بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی استان با سرمایه گذاری بیش از ۲هزارو ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش تیتر شمال؛ روابط عمومی استانداری مازندران روز سه شنبه در نخستین روز هفته دولت به نقل از مهدی رازجویان گفت : همچنین در این هفته کلنگ ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان به زمین زده می شود.

وی طرح های آماده افتتاح را شامل طرح ها تولیدی و صنعتی با ۵۶ طرح و هزینه ۶۰۷ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها برای ۷۲۸ نفر ایجاد شغل شده است.

معاون استاندار مازندران بیان داشت: همچنین در این حوزه، ۱۰۶ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ۳۶۴ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۲هزارو ۳۲۹ نفر در حین اجرا است.

رازجویان طرح ها و پروژه های عمران شهری را ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان نیز در حوزه عمران روستایی می باشد.

وی اجرای ۵۳ طرح هادی روستایی و مسکن محرومین با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان و افتتاح ۱۴۱ هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های این هفته اعلام کرد.

پارسال در هفته دولت استان مازندران ۵۸۴ طرح با یکهزارو ۳۲۸میلیارد تومان افتتاح و ۹۰ طرح با ۸۱۱میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.