کد خبر : 1565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
103 views

یوسفی: جشنواره منطقه‌ای مطبوعات استان‌های شمالی برگزار می‌شود/پایان شهریور آخرین مهلت ارسال آثار

یوسفی: جشنواره منطقه‌ای مطبوعات استان‌های شمالی برگزار می‌شود/پایان شهریور آخرین مهلت ارسال آثار

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی با اشاره به برپایی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات استان‌های شمالی در مهرماه، مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریورماه اعلام کرد. به گزارش تیتر شمال؛ علی یوسفی دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در جمع خبرنگاران از آغاز بکار سایت جشنواره مطبوعات استان های شمالی خبر داد. وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی با اشاره به برپایی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات استان‌های شمالی در مهرماه، مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریورماه اعلام کرد.

به گزارش تیتر شمال؛ علی یوسفی دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در جمع خبرنگاران از آغاز بکار سایت جشنواره مطبوعات استان های شمالی خبر داد.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان‌های مازندران، گیلان و گلستان می‌توانند آثار فاخر خود را در بخش‌های مختلف به آدرس
mazandaran.pressfestival.ir ارسال کنند.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریور 1400 عنوان و خاطرنشان کرد: بازه زمانی انتشار آثار مورد پذیرش از ابتدای فروردین 99 تا پایان مرداد 1400 است.

یوسفی اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبر می‌توانند آثار خود را در هشت بخش گزارش(خبری-تحلیلی)، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس(خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و  طراحی و صفحه آرایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره امسال نیز با عنوان، شعار سال‌های 1399 و 1400 (عنوان شده توسط مقام معظم رهبری) و کرونا، چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این زمینه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.