کد خبر : 1631
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
145 views

محمدی:هیچ مشکلی در تامین گاز مایع مورد نیاز بخش بلده نداریم

محمدی:هیچ مشکلی در تامین گاز مایع مورد نیاز بخش بلده نداریم

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نور گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و واریز سهمیه به صورت ماهانه در کارت‌های بانکی که در سامانه تجارت آسان جدید ثبت شده است مشکلی در تأمین و توزیع گاز مایع نداریم. به گزارش تیتر شمال؛ رحیم محمدی اظهارکرد: با توجه به پیگیری‌های از سوی شرکت

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نور گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و واریز سهمیه به صورت ماهانه در کارت‌های بانکی که در سامانه تجارت آسان جدید ثبت شده است مشکلی در تأمین و توزیع گاز مایع نداریم.

به گزارش تیتر شمال؛ رحیم محمدی اظهارکرد: با توجه به پیگیری‌های از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در غرب مازندران و واریز سهمیه  به صورت ماهانه در کارت‌های بانکی که در سامانه تجارت آسان جدید ثبت شده است مشکلی در تأمین و توزیع گاز مایع نداریم.

وی گفت: مردم باید در زمان خرید و استفاده از سهمیه تخصیصی در کارت بانکی حتما ثبت تراکنش کنند تا با این اتفاق مهم در افزایش سهمیه گاز مایع در سطح کلان نقش بسزایی را ایفا کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان نور در ادامه با دعوت از مردم در ثبت کارت بانکی و یا استفاده از کارت بانکی که با آن نفت سفید دریافت می‌کنند خاطرنشان کرد: اکنون میزان ۵۵ کیلوگرم در ماه شهریور کارت بانکی واریز شده که در زمان خرید با ثبت تراکنش می‌توانند گازمایع مورد نیاز را دریافت کنند و اگر براساس ثبت تراکنش، سوخت توزیع شود می‌توانیم با بررسی آمار توزیع سقف سهمیه بخش بلده را افزایش داده و انتظارات مردم را با کمک مردم برآورده کنیم.

این مسئول با اعلام سهمیه نفت سفید افزود :میزان ۱۰۰۰ لیتر نفت سفید برای خانوار دائمی ساکن در مناطق کوهستانی فاقد گاز طبیعی  تخصیص داده شد که مصرف کنندگان می‌توانند از ۱۶ شهریور نسبت به ذخیره سازی فصل سرما و یا مصرف خود اقدام و سوخت مورد نیاز خود را از فروشندگی ها دریافت کنند.

محمدی در پایان از زحمات  مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در غرب مازندران، علیزاده بخشدار بخش بلده و شورای ساعی و زحمات متصدی تاسیسات گاز مایع در بخش بلده تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.