کد خبر : 1637
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
163 views

حقیقی به نساجی مازندران برگشت

حقیقی به نساجی مازندران برگشت

علیرضا حقیقی که شایعاتی مبنی بر حضورش در سپاهان نیز وجود داشت در نهایت به مازندران خواهد رفت. به گزارش تیتر شمال؛ علیرضا حقیقی سنگربان باتجربه فصل پیش گل گهر و گلر تیم ملی در جام جهانی برزیل بعد از مذاکراتی سنگین و علی‌رغم چند پیشنهاد از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر، امروز طی

علیرضا حقیقی که شایعاتی مبنی بر حضورش در سپاهان نیز وجود داشت در نهایت به مازندران خواهد رفت.

به گزارش تیتر شمال؛ علیرضا حقیقی سنگربان باتجربه فصل پیش گل گهر و گلر تیم ملی در جام جهانی برزیل بعد از مذاکراتی سنگین و علی‌رغم چند پیشنهاد از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر، امروز طی توافقی با مدیرعامل باشگاه نساجی با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد.

 حقیقی در لیگ بیست و یکم برای دومین بار پیراهن نساجی مازندران را به تن کرده و به میدان خواهد رفت. این گلر پیش از این در لیگ نوزدهم و پس از بازگشت خود به لیگ ایران برای نساجی بازی کرد و حال پس از یک فصل دوری به مازندران بازمی‌گردد.

گلر بلند قامت فصل بعد نساجی در سال‌های نه چندان دور در بازی‌های بسیار مهمی برای تیم ملی بازی کرده است. او که بازیکن جوانان پرسپولیس بود و بالای پنج فصل نیز برای این تیم تهرانی بازی کرده و پس از آن لژیونر شده بود؛ دوسالی می‌شود به ایران برگشته و پس از یک فصل پر فراز و نشیب در سیرجان دوباره در خط دروازه تیم ریشه دار نساجی بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.