کد خبر : 1722
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
167 views

مازندران نخستین مقصد سفر وزیر ورزش و جوانان/ ضعف اطلاع‌رسانی در دستگاه ورزش

مازندران نخستین مقصد سفر وزیر ورزش و جوانان/ ضعف اطلاع‌رسانی در دستگاه ورزش

صبح امروز تصاویری در درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان و درگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران قرار گرفت که مشخص شد وزیر ورزش در استان مازندران حضور دارد اما پیش از این از اطلاع‌رسانی این حضور مهم خبری نبود. به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز تصاویری در درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان و درگاه اطلاع‌رسانی استانداری

صبح امروز تصاویری در درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان و درگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران قرار گرفت که مشخص شد وزیر ورزش در استان مازندران حضور دارد اما پیش از این از اطلاع‌رسانی این حضور مهم خبری نبود.

به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز تصاویری در درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان و درگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران قرار گرفت که مشخص شد وزیر ورزش در استان مازندران حضور دارد اما پیش از این از اطلاع‌رسانی این حضور مهم خبری نبود.

متاسفانه بی‌توجه‌ای به رسانه‌ها دیگر به یک عادت طبیعی بدل شده، البته هستند برخی از دستگاه‌های انگشت شمار که توجه به رسانه‌ها را در اولویت کارهای خودشان قرار می‌دهند.

اما در دستگاه ورزش سال‌هاست که در رویدادهای مهم، بازدیدها و حضور شخصیت‌های مهم، توجه‌ای به حضور رسانه‌ها نمی‌شود و این موضوع به یک عادت همیشگی بدل شده است.

 تصاویری که همه رسانه‌ها و مخصوصا رسانه‌های ورزشی را شوکه کرد؛ عدم اطلاع‌رسانی دقیق همیشه از نقاط ضعف دستگاه ورزش در طول سال‌های اخیر بوده و اداره‌کل ورزش همیشه از این بابت رنج می‌برد.

امیدواریم دستگاه ورزش و روابط عمومی استانداری مازندران پاسخ مناسبی در خصوص این عدم اطلاع‌رسانی داشته باشند؛ اینکه وزیر ورزش در نخستین سفر استانی خود به مازندران سفر می‌کند اما روابط عمومی دستگاه ورزش اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام نداده جای تامل دارد.

گفتنی است سید حمید سجادی صبح امروز با حضور در شهرستان رامسر از باشگاه شهید صدر ساداتشهر، زمین فوتبال و تعدادی از اماکن ورزشی غرب مازندران بازدید کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.